AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har brukt Zoloft med 50 mg i snart et år. De første månedene syntes jeg at det hjalp bra med å holde de depresjon og tvangstanker i sjakk. Nå føler jeg at jeg er tilbake det jeg var. Den kan jo ha flere årsaker. Men kan en årsak være at effektene avtar etter hvert som hjernen blir vant til medisinen? Er det vanlig å øke dosen etterhvert? Anonymkode: 15131...477 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 50mg er veldig liten dose. Du må nok opp. Anonymkode: aa1bd...f8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 50mg er veldig liten dose. Du må nok opp. Anonymkode: aa1bd...f8e Er 100 mg "normal" dose? Anonymkode: 15131...477 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 100 mg "normal" dose? Anonymkode: 15131...477 200 er vel vanlig. Enda høyere for de med alvorlig OCD. Jeg gikk på 150mg. Anonymkode: aa1bd...f8e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.