AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Har du lagt på litt ekstra for å få mer hjelp, innleggelse eller få f eks sykemelding/ufør? Leser i kommentarfelt at folk blir oppfordret til å legge på ekstra og lyve om at de vil ta selvmord fordi det liksom er eneste måten å få hjelp på. Anonymkode: 19380...66f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nei, det har jeg aldri gjort. For egen del har jeg heller underdrevet for å unngå innleggelse. Anonymkode: 2b480...14a 1 Siter
Glitter Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nei det har jeg ikke gjort. Å være helt ærlig slik jeg var, kostet mine barn. Så i dag med den kunnskapen så hadde jeg heller holdt tilbake enn å overdrive. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nei, hvorfor skal en være uærlig om hva som feiler en? Er du så dårlig at du ikke greier å jobbe, må du si det. Anonymkode: ecce6...f51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg prøver å være nøktern. Men første gangen jeg var innlagt var jeg et takras som grein og bar meg og snakket om selvmord hele tiden. Etter det prøver jeg å være mer edruelig, for det endte på ett psykehjem med kronikere og jeg skydde psykiatrien i mange år og gikk med ubehandlet psykose. Anonymkode: 362af...0f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nei, har du? Anonymkode: 26406...60e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nei, jeg svarte bare på spørsmålene jeg ble stilt, så fikk jeg diagnoser kastet etter meg. Men de spørsmålene hadde ingenting å gjøre med problemstillingene jeg søkte hjelp for i utgangspunktet, og resultatet ble deretter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg svarte bare på spørsmålene jeg ble stilt, så fikk jeg diagnoser kastet etter meg. Men de spørsmålene hadde ingenting å gjøre med problemstillingene jeg søkte hjelp for i utgangspunktet, og resultatet ble deretter. Hvilke diagnoser fikk du kastet etter deg da? Anonymkode: 26406...60e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke diagnoser fikk du kastet etter deg da? Bl.a. schizofreni. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): Bl.a. schizofreni. Du virker ikke som om du har schizofreni. Anonymkode: 362af...0f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tvert i mot. Ble ufør selv om. Anonymkode: f0261...317 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Nei, det vil jeg ikke si, men jeg har noen ganger bevisst vært mer tydelig i å beskrive hvordan jeg har det. Ved å være konkret, gi noen eksempler og være beskrivende i forklaringene, kommer jeg langt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Nei, det har jeg ikke gjort. Derimot hørte jeg en eldre herremann si: I dag må man overdrive for å få hjelp! (Her var det snakk om fysisk sykdom). En ung dame ble henvist gang på gang til psykiatrien, men fikk avslag. Hun sa rett ut at hun var så desperat etter hjelp at hun måtte slenge inn suicidal-kortet for å få fortgang. Kan bare tenke meg til hvor dette ender for mange når det utarter seg på dette viset.. Anonymkode: 68792...f40 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden jeg overdriver eller har ikke overdrevet, har fått tilbud om innleggelser jeg har takket nei til for jeg vil være hjemme. 0 Siter
Glitter Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Har ikke overdrevet, men har lagt ekstra vekt på enkelte symptomer mtp hva som føles verst for meg å deale med. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan bare tenke meg til hvor dette ender for mange når det utarter seg på dette viset.. Vi har vært der i mange år allerede. 0 Siter
Sokk Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg har overdrevet en del, inne i mitt eget hode. Jeg har opplevd ting som mer skummelt og alvorlig enn det egentlig var. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.