Gå til innhold

rarheten igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du ikke villig til å ofre litt ubehag, så vet ikke jeg.. da må du bare bure deg inne, da!

Anonymkode: 95e15...0bb

Ja får nok det. litt ubehag? Det er grusomt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja får nok det. litt ubehag? Det er grusomt. 

Angst er grusomt for alle, alikevel må man bare ofre seg noen ganger, eller slutte å klage. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Angst er grusomt for alle, alikevel må man bare ofre seg noen ganger, eller slutte å klage. 

Angst? Er du sikker på at det er det? Føles ikke sånn ut. blir lei av dette her da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

gi deg sier jeg til det, du vet ikke hvordan jeg har det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

gi deg sier jeg til det, du vet ikke hvordan jeg har det. 

Ok, lykke til videre! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ok, lykke til videre! :) 

jo takk du :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (28 minutter siden):

Angst? Er du sikker på at det er det? Føles ikke sånn ut. blir lei av dette her da. 

Kjenner meg igjen i det du beskriver og nei jeg tror ikke det er angst 

aner ikke hva det er da

Anonymkode: 17aac...47b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjenner meg igjen i det du beskriver og nei jeg tror ikke det er angst 

aner ikke hva det er da

nei har angst innimellom og det kjennes ikke sånn ut nei, psykiateren mente depersonalisering men varer det så lenge da og hver dag liksom. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

nei har angst innimellom og det kjennes ikke sånn ut nei, psykiateren mente depersonalisering men varer det så lenge da og hver dag liksom. 

Jeg har det hele tiden.

Men depersonalisering er vel ikke en «lidelse» men et symptom?

men for meg kom dette som nevnt ifb nevrologisk og covid.

Så kan være «fysiske» årsaker og.

har du hjernetåke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har det hele tiden.

Men depersonalisering er vel ikke en «lidelse» men et symptom?

men for meg kom dette som nevnt ifb nevrologisk og covid.

Så kan være «fysiske» årsaker og.

har du hjernetåke?

Ok. Ja det er et symptom tror jeg. 

har hjernetåke innimellom ja. 

Skrevet

Det er ikke angst alene du beskriver. Det er psykoselidelse i variasjon, tidlige prepsykotiske symptom kjennes som rarhet. 

Skrevet
eira_mathea skrev (1 time siden):

Det er ikke angst alene du beskriver. Det er psykoselidelse i variasjon, tidlige prepsykotiske symptom kjennes som rarhet. 

ok. Ja jeg har jo en psykoselidelse da så mulig det er noe sånt. 

Skrevet
2 hours ago, stjernestøv said:

Sitter og svimer ja. 

Hjemme også?

Skrevet
slabbedask skrev (4 minutter siden):

Hjemme også?

Jepp. Før var det bare ute men nå er det stort sett hele tiden. ser bare frem til å legge meg om kvelden. 

Skrevet

Støttestrømper og nok drikke uten koffein, er tips mot lavt blodtrykk.så det finnes ett par medisiner, men da skal man ha veldig lavt blodtrykk. Se om legen kan  få seg på døgnmåling.

Anonymkode: ef7ba...7a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Støttestrømper og nok drikke uten koffein, er tips mot lavt blodtrykk.så det finnes ett par medisiner, men da skal man ha veldig lavt blodtrykk. Se om legen kan  få seg på døgnmåling.

Brukte støttestrømper en periode men det hjalp ikke. Legen sa kaffe hjalp mot fettlever så drikker det, trodde ikke det virket inn på blodtrykket. Ja kunne jo prøvd døgnmåling da, en lege sa alle hadde lavt blodtrykk hjemme. de tar meg ikke på alvor syns jeg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Brukte støttestrømper en periode men det hjalp ikke. Legen sa kaffe hjalp mot fettlever så drikker det, trodde ikke det virket inn på blodtrykket. Ja kunne jo prøvd døgnmåling da, en lege sa alle hadde lavt blodtrykk hjemme. de tar meg ikke på alvor syns jeg. 

Alle har ikke lavt blodtrykk hjemme. De aller fleste har normalt blodtrykk.

Drar du til legen med kun problemstillingen lavt blodtrykk, så må han ta deg alvorlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle har ikke lavt blodtrykk hjemme. De aller fleste har normalt blodtrykk.

Drar du til legen med kun problemstillingen lavt blodtrykk, så må han ta deg alvorlig.

ok. Har vært hos en lege med kun den problemstillingen, hun sa bare jeg kunne spise noe med salt selv om det heller ikke var bra. 

Skrevet
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

ok. Har vært hos en lege med kun den problemstillingen, hun sa bare jeg kunne spise noe med salt selv om det heller ikke var bra. 

Da må du jo bare si at det ikke hjalp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da må du jo bare si at det ikke hjalp.

Ok. Har tatt det opp med fact flere ganger og da for tror det er risperdal som gjør at jeg får lavt blodtrykk, i sin tid kjøpte jeg blodtrykks apparat fordi jeg hadde høyt blodtrykk. ville følge med. nå har jeg hatt det sånn i flere år, kanskje det hjelper å skifte medisin. vet ikke, det er litt skummelt det og syns jeg men psykiater skulle se på det. tar sin tid det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...