stjernestøv Skrevet lørdag kl 11:52 Forfatter Skrevet lørdag kl 11:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du ikke villig til å ofre litt ubehag, så vet ikke jeg.. da må du bare bure deg inne, da! Anonymkode: 95e15...0bb Ja får nok det. litt ubehag? Det er grusomt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:57 Skrevet lørdag kl 11:57 stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ja får nok det. litt ubehag? Det er grusomt. Angst er grusomt for alle, alikevel må man bare ofre seg noen ganger, eller slutte å klage. Anonymkode: 95e15...0bb 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 11:59 Forfatter Skrevet lørdag kl 11:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Angst er grusomt for alle, alikevel må man bare ofre seg noen ganger, eller slutte å klage. Anonymkode: 95e15...0bb Angst? Er du sikker på at det er det? Føles ikke sånn ut. blir lei av dette her da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 12:01 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Angst er grusomt for alle, alikevel må man bare ofre seg noen ganger, eller slutte å klage. Anonymkode: 95e15...0bb gi deg sier jeg til det, du vet ikke hvordan jeg har det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:03 Skrevet lørdag kl 12:03 stjernestøv skrev (1 minutt siden): gi deg sier jeg til det, du vet ikke hvordan jeg har det. Ok, lykke til videre! Anonymkode: 95e15...0bb 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 12:27 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:27 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok, lykke til videre! Anonymkode: 95e15...0bb jo takk du 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:28 Skrevet lørdag kl 12:28 stjernestøv skrev (28 minutter siden): Angst? Er du sikker på at det er det? Føles ikke sånn ut. blir lei av dette her da. Kjenner meg igjen i det du beskriver og nei jeg tror ikke det er angst aner ikke hva det er da Anonymkode: 17aac...47b 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 12:37 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjenner meg igjen i det du beskriver og nei jeg tror ikke det er angst aner ikke hva det er da Anonymkode: 17aac...47b nei har angst innimellom og det kjennes ikke sånn ut nei, psykiateren mente depersonalisering men varer det så lenge da og hver dag liksom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:42 Skrevet lørdag kl 12:42 stjernestøv skrev (4 minutter siden): nei har angst innimellom og det kjennes ikke sånn ut nei, psykiateren mente depersonalisering men varer det så lenge da og hver dag liksom. Jeg har det hele tiden. Men depersonalisering er vel ikke en «lidelse» men et symptom? men for meg kom dette som nevnt ifb nevrologisk og covid. Så kan være «fysiske» årsaker og. har du hjernetåke? Anonymkode: 17aac...47b 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 12:45 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har det hele tiden. Men depersonalisering er vel ikke en «lidelse» men et symptom? men for meg kom dette som nevnt ifb nevrologisk og covid. Så kan være «fysiske» årsaker og. har du hjernetåke? Anonymkode: 17aac...47b Ok. Ja det er et symptom tror jeg. har hjernetåke innimellom ja. 0 Siter
eira_mathea Skrevet lørdag kl 12:55 Skrevet lørdag kl 12:55 Det er ikke angst alene du beskriver. Det er psykoselidelse i variasjon, tidlige prepsykotiske symptom kjennes som rarhet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 14:45 Forfatter Skrevet lørdag kl 14:45 eira_mathea skrev (1 time siden): Det er ikke angst alene du beskriver. Det er psykoselidelse i variasjon, tidlige prepsykotiske symptom kjennes som rarhet. ok. Ja jeg har jo en psykoselidelse da så mulig det er noe sånt. 0 Siter
slabbedask Skrevet lørdag kl 14:47 Skrevet lørdag kl 14:47 2 hours ago, stjernestøv said: Sitter og svimer ja. Hjemme også? 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 14:52 Forfatter Skrevet lørdag kl 14:52 slabbedask skrev (4 minutter siden): Hjemme også? Jepp. Før var det bare ute men nå er det stort sett hele tiden. ser bare frem til å legge meg om kvelden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:38 Skrevet lørdag kl 15:38 Støttestrømper og nok drikke uten koffein, er tips mot lavt blodtrykk.så det finnes ett par medisiner, men da skal man ha veldig lavt blodtrykk. Se om legen kan få seg på døgnmåling. Anonymkode: ef7ba...7a7 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 16:04 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Støttestrømper og nok drikke uten koffein, er tips mot lavt blodtrykk.så det finnes ett par medisiner, men da skal man ha veldig lavt blodtrykk. Se om legen kan få seg på døgnmåling. Anonymkode: ef7ba...7a7 Brukte støttestrømper en periode men det hjalp ikke. Legen sa kaffe hjalp mot fettlever så drikker det, trodde ikke det virket inn på blodtrykket. Ja kunne jo prøvd døgnmåling da, en lege sa alle hadde lavt blodtrykk hjemme. de tar meg ikke på alvor syns jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:07 Skrevet lørdag kl 16:07 stjernestøv skrev (1 minutt siden): Brukte støttestrømper en periode men det hjalp ikke. Legen sa kaffe hjalp mot fettlever så drikker det, trodde ikke det virket inn på blodtrykket. Ja kunne jo prøvd døgnmåling da, en lege sa alle hadde lavt blodtrykk hjemme. de tar meg ikke på alvor syns jeg. Alle har ikke lavt blodtrykk hjemme. De aller fleste har normalt blodtrykk. Drar du til legen med kun problemstillingen lavt blodtrykk, så må han ta deg alvorlig. Anonymkode: ef7ba...7a7 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 16:09 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle har ikke lavt blodtrykk hjemme. De aller fleste har normalt blodtrykk. Drar du til legen med kun problemstillingen lavt blodtrykk, så må han ta deg alvorlig. Anonymkode: ef7ba...7a7 ok. Har vært hos en lege med kun den problemstillingen, hun sa bare jeg kunne spise noe med salt selv om det heller ikke var bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:25 Skrevet lørdag kl 16:25 stjernestøv skrev (15 minutter siden): ok. Har vært hos en lege med kun den problemstillingen, hun sa bare jeg kunne spise noe med salt selv om det heller ikke var bra. Da må du jo bare si at det ikke hjalp. Anonymkode: ef7ba...7a7 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 16:36 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da må du jo bare si at det ikke hjalp. Anonymkode: ef7ba...7a7 Ok. Har tatt det opp med fact flere ganger og da for tror det er risperdal som gjør at jeg får lavt blodtrykk, i sin tid kjøpte jeg blodtrykks apparat fordi jeg hadde høyt blodtrykk. ville følge med. nå har jeg hatt det sånn i flere år, kanskje det hjelper å skifte medisin. vet ikke, det er litt skummelt det og syns jeg men psykiater skulle se på det. tar sin tid det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.