AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:12 Skrevet søndag kl 18:12 Har trappet ned Efexor 150 mg i løpet av en uke i samråd med psykiater pga utilstrekkelig effekt (serumkonsentrasjon i midten av ref.området, stått på dem i ca et halvt år). Vedkommende konfererte med psykofarmakologisk institutt ift nedtrappingsplan. Dagen etter siste tablett med Efexor, for en uke siden, startet jeg på 150 mg Wellbutrin. Har brukt medisinen før og kan ikke huske nevneverdige problemer i oppstartsfasen, antar derfor at plagene jeg nå har skyldes (sannsynligvis for rask) nedtrapping av Efexor. Har vedvarende sterk kvalme, innimellom oppkast, følelse av å være veldig uggen i mangel av et bedre ord og føler meg generelt i dårlig fysisk form. Opplever samtidig kraftig forverring av depresjonen, det oppleves nærmest uutholdelig. Er det noen som har erfaring med seponering av Efexor mtp. hvor lang tid det tok før det stabiliserte seg? Anonymkode: 959f4...575 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:14 Skrevet søndag kl 18:14 I tillegg sterk agitasjon (er ny her, vet ikke hvordan jeg evt redigerer hovedinnlegget) Anonymkode: 959f4...575 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.