Janvl Skrevet mandag kl 06:43 Skrevet mandag kl 06:43 Jeg har gått på 50 mg Zoloft ett års tid. Stort sett fungerer det OK. Men så har jeg noen perioder hvor jeg er veldig dårlig, som regel pleier jeg bare å vente og håpe at det går over. I de periodene sliter jeg veldig med å konsentrere meg på jobb og utføre daglige oppgaver. Er det noen som øker dosen midlertidig i dårlige perioder, eller vil det ikke fungere? 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet mandag kl 07:19 Skrevet mandag kl 07:19 Du må nok øke permanent. 50 mg er en liten dose. Ved å øke permanent har du bedre beskyttelse mot symptomer. 1 Siter
nachnoo Skrevet mandag kl 07:41 Skrevet mandag kl 07:41 For AD og depresjonsbehandling gjelder regelen at behandlingsdose = vedlikeholdsdose. Dvs at @Worriesome Plenty 2 har helt rett. 0 Siter
Janvl Skrevet mandag kl 07:41 Forfatter Skrevet mandag kl 07:41 Worriesome Plenty 2 skrev (21 minutter siden): Du må nok øke permanent. 50 mg er en liten dose. Ved å øke permanent har du bedre beskyttelse mot symptomer. Er det greit å bare øke dosen uten å ta det opp med fastlegen? 0 Siter
Janvl Skrevet mandag kl 07:42 Forfatter Skrevet mandag kl 07:42 nachnoo skrev (Akkurat nå): For AD og depresjonsbehandling gjelder regelen at behandlingsdose = vedlikeholdsdose. Dvs at @Worriesome Plenty 2 har helt rett. Takk for innspill, da tenker jeg at jeg går over på 100 mg🙂👍 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet mandag kl 07:45 Skrevet mandag kl 07:45 Janvl skrev (1 minutt siden): Er det greit å bare øke dosen uten å ta det opp med fastlegen? Janvl skrev (2 minutter siden): Er det greit å bare øke dosen uten å ta det opp med fastlegen? Strengt tatt skal jo økning tas med lege, men jeg tviler sterkt på du får nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:49 Skrevet mandag kl 07:49 Du må ta det opp med legen. Du får medisiner som sjal være så og så lenge, blir det tomt før, så lurer jo legen på hva som skjer. Anonymkode: 062b3...d9a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.