stjernestøv Skrevet tirsdag kl 10:59 Skrevet tirsdag kl 10:59 Nå er jeg bare enda rarere. Sykepleieren fra fact var her i dag med en student, greit nok det. Men han skal bare komme en gang til i juli så overtar ei anna, det kom litt brått på. Vet jo at han har blitt sjef nå men ville helst hatt han, har hatt han siden 2014. Det føles så rart 😮 Og begynne på nytt med ei ny? Psykiateren blir den samme da og jeg kan få time hos han men nå er det først og fremst blodprøver jeg vil ta, det skulle de fikse. Han har vært der lenge for meg, hm. og jeg kunne sende meldinger til han når det var noe. Hun nye fikk kanskje mer tid til meg sa han og hun var veldig kjekk, får se da. Syns han har tatt lidelsen min fint og ikke alle gjør det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:02 Skrevet tirsdag kl 11:02 Nå sier du jo selv du ikke har forandret deg stort de siste 11 årene. Så kanskje en gull sjanse nå, når du får en annen som kan gi seg annen feedback, siden du føler du står stille, så har du jo ikke fått den hjelpen som gjør at du kommer deg videre i livet. Anonymkode: 7dc06...bde 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 11:04 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå sier du jo selv du ikke har forandret deg stort de siste 11 årene. Så kanskje en gull sjanse nå, når du får en annen som kan gi seg annen feedback, siden du føler du står stille, så har du jo ikke fått den hjelpen som gjør at du kommer deg videre i livet. Anonymkode: 7dc06...bde Ja men jeg har fått råd og støtte av han, lurer jo på hvordan hun nye er. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 11:08 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:08 Syns det er trist jeg og skremmende. 0 Siter
laban Skrevet tirsdag kl 11:10 Skrevet tirsdag kl 11:10 stjernestøv skrev (7 minutter siden): Det føles så rart 😮 Det er forståelig, men 11 års kontinuitet i helsevesenet er en evighet. stjernestøv skrev (9 minutter siden): Hun nye fikk kanskje mer tid til meg sa han og hun var veldig kjekk, får se da. Du har jo reagert på at han ikke har mulighet til å prioritere deg særlig høyt, så du får se dette som en sjanse til å forandre litt på enkelte ting. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 11:14 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:14 laban skrev (2 minutter siden): Det er forståelig, men 11 års kontinuitet i helsevesenet er en evighet. Du har jo reagert på at han ikke har mulighet til å prioritere deg særlig høyt, så du får se dette som en sjanse til å forandre litt på enkelte ting. Ja jeg har jo vært heldig sånn sett og hatt han i så mange år da. Ja han er en travel mann som psykiateren sa, får se hvordan det blir med hun nye. 0 Siter
Glitter Skrevet tirsdag kl 11:34 Skrevet tirsdag kl 11:34 Skjønner deg litt. Jeg hadde psykologen min i fem år og var veldig knyttet til henne. Fikk lov å ringe henne innimellom hvis jeg trengte en prat i ca ett år før hun avsluttet det tilbudet. Nå tenker jeg innimellom på henne, men jeg har fått andre personer å forholde meg til og det tror jeg egentlig er bra. Mye mindre fokus på å snakke om problemer dag ut og dag inn. Mer fokus på hvordan fungere i hverdagen uten så mye følelser. Siste året har jeg blitt ganske stabil og jeg undrer meg om det egentlig var så lurt å være så ofte innlagt. Nå har jeg vært hjemme fra et 7 måneder opphold i to måneder og det går fortsatt helt bra. Før klarte jeg ikke så lenge hjemme. Så jeg tror det bare var sunt å skille meg fra min avhengighet til henne. Det er skummelt med nye folk, men nye folk kan også bety positiv endring. Prøv å ha et åpent sinn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 11:57 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:57 Glitter skrev (21 minutter siden): Skjønner deg litt. Jeg hadde psykologen min i fem år og var veldig knyttet til henne. Fikk lov å ringe henne innimellom hvis jeg trengte en prat i ca ett år før hun avsluttet det tilbudet. Nå tenker jeg innimellom på henne, men jeg har fått andre personer å forholde meg til og det tror jeg egentlig er bra. Mye mindre fokus på å snakke om problemer dag ut og dag inn. Mer fokus på hvordan fungere i hverdagen uten så mye følelser. Siste året har jeg blitt ganske stabil og jeg undrer meg om det egentlig var så lurt å være så ofte innlagt. Nå har jeg vært hjemme fra et 7 måneder opphold i to måneder og det går fortsatt helt bra. Før klarte jeg ikke så lenge hjemme. Så jeg tror det bare var sunt å skille meg fra min avhengighet til henne. Det er skummelt med nye folk, men nye folk kan også bety positiv endring. Prøv å ha et åpent sinn. Ok, ja fem år og er jo en stund. ja skal ha et åpent sinn Og han er jo i teamet fremdeles men som leder. Han sa jeg kunne sende meldinger til han da. 0 Siter
Glitter Skrevet tirsdag kl 12:10 Skrevet tirsdag kl 12:10 stjernestøv skrev (12 minutter siden): Ok, ja fem år og er jo en stund. ja skal ha et åpent sinn Og han er jo i teamet fremdeles men som leder. Han sa jeg kunne sende meldinger til han da. Ok. Men det var jo bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 12:14 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:14 Glitter skrev (2 minutter siden): Ok. Men det var jo bra. Ja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:43 Skrevet tirsdag kl 13:43 Det er jo positivt om hun nye har mer tid til deg, kanskje kan det bli bra med litt ny input også? Anonymkode: 44436...57d 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 14:15 Forfatter Skrevet tirsdag kl 14:15 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo positivt om hun nye har mer tid til deg, kanskje kan det bli bra med litt ny input også? Anonymkode: 44436...57d Jo det er jo det, ja hun er vel helt annerledes enn han. Blir rart. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 14:37 Forfatter Skrevet tirsdag kl 14:37 tror ikke det har gått helt opp for meg enda, ikke før den nye har begynt å komme. kommer nok til å savne han. Han er en sånn tjommi type på en måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.