AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Hva er det viktigste man kan gjøre for å bekjempe depresjon? Anonymkode: 3b057...96d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Være aktiv. Stå opp, dusje, gå en tur, trene, husarbeid, lage deg mat, komme deg ut. Alt det du klarer der du er. Evt også medisinering, du sier ikke så mye så vanskelig å si så mye mer. Anonymkode: e064b...b1a 1 Siter
Gjest Adeie Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni For meg er det faktisk bare å la den gå son gang. Nå er det ikke slik at jeg ikke kravler meg opp å sitter i stua 1 time pr dag. Men mer jeg tar hensyn til slitenheten ( de negative tankene jobber jeg med hele toden), så går det fortere over for meg. Ha alltid i tankene at det blir beste. Bare en dump i veien 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er det viktigste man kan gjøre for å bekjempe depresjon? Anonymkode: 3b057...96d Kommer vel an på årsak til depresjonen og Anonymkode: b8a1d...05a 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ikke tro på tankene dine. Du er verdt masse! Hjernen din bare lurer deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.