Gå til innhold

Brennpunkt: Psyk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helsevesenet har ikke plasser eller kapasitet til å la alle psykisk syke som er suicidale være innlagt i månedsvis og jeg er helt sikker på at det ikke ville gjort så mye forskjell. Man blir institusjonalisert. . Den virkelige "behandlingen" skjer ute i det virkelige liv ikke inne på et sykehus og ligge i en seng og stirre i veggen. Og man må også gjøre en innsats selv og ville bli bedre. Det er mange som higer etter innleggelser for en hver pris. 

Anonymkode: 1e183...f43

Hvorfor skriver du så mye vrøvl? 

Anonymkode: 0ab97...a67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor skriver du så mye vrøvl? 

Må du gå på person? Kan du ikke gjøre deg bedre enn det?

Anonymkode: 7396c...c4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Må du gå på person? Kan du ikke gjøre deg bedre enn det?

Anonymkode: 7396c...c4f

Når en person skriver mye vrøvl, så må jeg nesten det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når en person skriver mye vrøvl, så må jeg nesten det. 

Hvorfor det? Hvis det som skrives er vrøvl så må det jo være letteste saken i verden å motargumentere saklig mot det som skrives fremfor å gå på person?

Anonymkode: 8e993...935

Den forsvunne diamanten
Skrevet
Everybody skrev (På 4.6.2025 den 15.54):

Ja i denne serien fikk man er godt innblikk i hvordan FACT opererer og hvordan liv de forskjellige pasientene lever.

Ja det var svært intessant å se backstage til de som hjelper meg og andre. Selv om jeg ikke er under fact men TIRE. Ligner litt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor det? Hvis det som skrives er vrøvl så må det jo være letteste saken i verden å motargumentere saklig mot det som skrives fremfor å gå på person?

Anonymkode: 8e993...935

Kort oppsummert er det vrøvl. Har ikke hatt tid til å sitte her i dag. Noen ganger får det være nok. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...