AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helsevesenet har ikke plasser eller kapasitet til å la alle psykisk syke som er suicidale være innlagt i månedsvis og jeg er helt sikker på at det ikke ville gjort så mye forskjell. Man blir institusjonalisert. . Den virkelige "behandlingen" skjer ute i det virkelige liv ikke inne på et sykehus og ligge i en seng og stirre i veggen. Og man må også gjøre en innsats selv og ville bli bedre. Det er mange som higer etter innleggelser for en hver pris. Anonymkode: 1e183...f43 Hvorfor skriver du så mye vrøvl? Anonymkode: 0ab97...a67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor skriver du så mye vrøvl? Anonymkode: 0ab97...a67 Må du gå på person? Kan du ikke gjøre deg bedre enn det? Anonymkode: 7396c...c4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må du gå på person? Kan du ikke gjøre deg bedre enn det? Anonymkode: 7396c...c4f Når en person skriver mye vrøvl, så må jeg nesten det. Anonymkode: 0ab97...a67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når en person skriver mye vrøvl, så må jeg nesten det. Anonymkode: 0ab97...a67 Hvorfor det? Hvis det som skrives er vrøvl så må det jo være letteste saken i verden å motargumentere saklig mot det som skrives fremfor å gå på person? Anonymkode: 8e993...935 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Everybody skrev (På 4.6.2025 den 15.54): Ja i denne serien fikk man er godt innblikk i hvordan FACT opererer og hvordan liv de forskjellige pasientene lever. Ja det var svært intessant å se backstage til de som hjelper meg og andre. Selv om jeg ikke er under fact men TIRE. Ligner litt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor det? Hvis det som skrives er vrøvl så må det jo være letteste saken i verden å motargumentere saklig mot det som skrives fremfor å gå på person? Anonymkode: 8e993...935 Kort oppsummert er det vrøvl. Har ikke hatt tid til å sitte her i dag. Noen ganger får det være nok. Anonymkode: 0ab97...a67 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.