AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Jeg har bipolar og har slitt en del med depresjoner. Nå føles det ut som jeg holder på å bli deprimert igjen, har hatt det slik 1 ukes tid. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg burde se det an før jeg hører med fastlegen om muligheten for å øke medisiner? Anonymkode: 57ae8...50a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni nachnoo skrev (12 minutter siden): Du kan se det an til i morgen. Er det best å øke litium eller wellbutrin tror du? Bruker 150 mg wellbutrin og lithium serumspeil er på 0,61. Anonymkode: 57ae8...50a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det best å øke litium eller wellbutrin tror du? Bruker 150 mg wellbutrin og lithium serumspeil er på 0,61. Anonymkode: 57ae8...50a Skal selvfølgelig ta det opp med fastlegen, men han har ikke så mye peiling på psykiatri så tenkte det hadde vært praktisk å komme med ett ønske. Anonymkode: 57ae8...50a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Nå kan wellbutrin dobles. Er vel da mest fornuftig å prøve å øke den. Anonymkode: efc72...0fd 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Det er rom for å øke begge. Jeg klarer ikke å velge en foran den andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.