AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni For en god del år tilbake så var jeg ganske psykisk syk og tok da ganske dumme valg. Som en gang da jeg bare gikk fra legekontoret da fastlegen sa at han ville tvangsinnlegge meg. Endte med at politiet plukket meg opp på gata og kjørte meg til innleggelse. Og en annen gang chattet jeg med mental helse og politiet plukket meg igjen opp langs veien. Skammer meg så veldig over dette... Hvorfor kunne jeg ikke bare oppføre meg normalt? Anonymkode: fc757...8dd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en god del år tilbake så var jeg ganske psykisk syk og tok da ganske dumme valg. Som en gang da jeg bare gikk fra legekontoret da fastlegen sa at han ville tvangsinnlegge meg. Endte med at politiet plukket meg opp på gata og kjørte meg til innleggelse. Og en annen gang chattet jeg med mental helse og politiet plukket meg igjen opp langs veien. Skammer meg så veldig over dette... Hvorfor kunne jeg ikke bare oppføre meg normalt? Anonymkode: fc757...8dd Skam er en unyttig følelse hos alle andre en de som ikke eier skam. Anonymkode: 943f8...237 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skam er en unyttig følelse hos alle andre en de som ikke eier skam. Anonymkode: 943f8...237 Ja, kanskje det er det? Men klarer ikke slutte skamme meg likevel. Anonymkode: fc757...8dd 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor kunne jeg ikke bare oppføre meg normalt? Fordi du var alvorlig syk. Det hadde du ikke valgt, og det er ingen grunn til å skamme seg. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni hvis det er noen trøst så skammer jeg meg jeg å. jeg har gjort så mye dumt. kommet i kontakt med politiet akuratt som deg. du er ikke alene, men bare så det er sagt du har egentlig ingen grunn til å skamme deg Anonymkode: f1846...5f6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.