Gå til innhold

Skammer meg sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god del år tilbake så var jeg ganske psykisk syk og tok da ganske dumme valg. Som en gang da jeg bare gikk fra legekontoret da fastlegen sa at han ville tvangsinnlegge meg. Endte med at politiet plukket meg opp på gata og kjørte meg til innleggelse. Og en annen gang chattet jeg med mental helse og politiet plukket meg igjen opp langs veien. Skammer meg så veldig over dette... Hvorfor kunne jeg ikke bare oppføre meg normalt?

Anonymkode: fc757...8dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en god del år tilbake så var jeg ganske psykisk syk og tok da ganske dumme valg. Som en gang da jeg bare gikk fra legekontoret da fastlegen sa at han ville tvangsinnlegge meg. Endte med at politiet plukket meg opp på gata og kjørte meg til innleggelse. Og en annen gang chattet jeg med mental helse og politiet plukket meg igjen opp langs veien. Skammer meg så veldig over dette... Hvorfor kunne jeg ikke bare oppføre meg normalt?

Skam er en unyttig følelse hos alle andre en de som ikke eier skam.

Anonymkode: 943f8...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skam er en unyttig følelse hos alle andre en de som ikke eier skam.

Anonymkode: 943f8...237

Ja, kanskje det er det? Men klarer ikke slutte skamme meg likevel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kunne jeg ikke bare oppføre meg normalt?

Fordi du var alvorlig syk. Det hadde du ikke valgt, og det er ingen grunn til å skamme seg.

Skrevet

hvis det er noen trøst så skammer jeg meg jeg å. jeg har gjort så mye dumt. kommet i kontakt med politiet akuratt som deg. du er ikke alene, men bare så det er sagt du har egentlig ingen grunn til å skamme deg

Anonymkode: f1846...5f6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...