AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg har alltid sett på meg selv som mindre intelligent og lite smart. Så da tok jeg en iqtest, og ble lettere sjokkert over resultatet. Jeg fikk 94 på intelligent testen. Hadde aldri trodd det om meg. Det hjelper såklart på selvfølelsen min. Andre her som har tatt iqtest og blitt overrasket over positivt resultat? Anonymkode: 5a8c7...64e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har alltid sett på meg selv som mindre intelligent og lite smart. Så da tok jeg en iqtest, og ble lettere sjokkert over resultatet. Jeg fikk 94 på intelligent testen. Hadde aldri trodd det om meg. Det hjelper såklart på selvfølelsen min. Andre her som har tatt iqtest og blitt overrasket over positivt resultat? Anonymkode: 5a8c7...64e Det viser bare hvordan selvfølelsen kan lure deg Anonymkode: c40b4...878 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.