Gå til innhold

Blir man tvangsinnlagt hvis man

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

presenterer psykotiske tanker? Jeg vet selv at jeg har det, men er redd for å bli tvangsinnlagt hvis jeg forteller om det. 

Anonymkode: 98ee6...aef

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet det ikke er ekte og du ikke akter på, så blir er sjansen liten for å bli tvangsinnlagt.

Anonymkode: 36053...849

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

presenterer psykotiske tanker? Jeg vet selv at jeg har det, men er redd for å bli tvangsinnlagt hvis jeg forteller om det. 

De tvangsinnlegger folk sjeldent i dag. Med mindre det er fare for liv og helse,

Jeg har i følge journal hatt psykotiske vrangforestillinger flere ganger i de siste årene og jeg har ikke blitt innlagt side! 2004 og der var pga suicosalitet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det plagsomt for deg, og ønsker du å bli kvitt disse tankene? I så fall tar du mot anbefalt behandling helt frivillig. Da er det absolutt ingen grunn til å tvangsinnlegge deg.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg har aldri blitt tvangsinnlagt pga sånne tanker. 

Skrevet

Tror som de andre sier her at det er veldig liten sjanse for å bli tvangsinnlagt da. De gangene jeg har blitt tvangsinnlagt har det vært på behandlingskriteriet, altså at det er fare for helsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...