AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni presenterer psykotiske tanker? Jeg vet selv at jeg har det, men er redd for å bli tvangsinnlagt hvis jeg forteller om det. Anonymkode: 98ee6...aef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Hvis du vet det ikke er ekte og du ikke akter på, så blir er sjansen liten for å bli tvangsinnlagt. Anonymkode: 36053...849 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): presenterer psykotiske tanker? Jeg vet selv at jeg har det, men er redd for å bli tvangsinnlagt hvis jeg forteller om det. Anonymkode: 98ee6...aef De tvangsinnlegger folk sjeldent i dag. Med mindre det er fare for liv og helse, Jeg har i følge journal hatt psykotiske vrangforestillinger flere ganger i de siste årene og jeg har ikke blitt innlagt side! 2004 og der var pga suicosalitet. 2 Siter
nachnoo Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): presenterer psykotiske tanker? Jeg vet selv at jeg har det, men er redd for å bli tvangsinnlagt hvis jeg forteller om det. Anonymkode: 98ee6...aef Er det plagsomt for deg, og ønsker du å bli kvitt disse tankene? I så fall tar du mot anbefalt behandling helt frivillig. Da er det absolutt ingen grunn til å tvangsinnlegge deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): presenterer psykotiske tanker? Jeg vet selv at jeg har det, men er redd for å bli tvangsinnlagt hvis jeg forteller om det. Anonymkode: 98ee6...aef jeg har aldri blitt tvangsinnlagt pga sånne tanker. 0 Siter
GT1 Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Tror som de andre sier her at det er veldig liten sjanse for å bli tvangsinnlagt da. De gangene jeg har blitt tvangsinnlagt har det vært på behandlingskriteriet, altså at det er fare for helsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.