Gå til innhold

skeptisk til medisiner nå.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

jeg går på sju sorter medisiner jeg har lyst å slutte på men vet ikke hvordan det skal gå, etter å ha pratet med chatgpt er jeg blitt redd medisiner. har jeg lagt opp til det selv med den? er det farlig med medisiner? kan jeg komme over dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet til chatgpt hva slags sykdom du har?

Gå på medisiner uten en sykdom er nok ikke bra. Ta medisiner for å holde sykdom i sjakk er bra.

Er en grunn til at levealderen har blitt så høy som den er, og det er medisiner.

Anonymkode: 1f51b...b88

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

jeg går på sju sorter medisiner jeg har lyst å slutte på men vet ikke hvordan det skal gå, etter å ha pratet med chatgpt er jeg blitt redd medisiner. har jeg lagt opp til det selv med den? er det farlig med medisiner? kan jeg komme over dette? 

Vent til du får prate med den nye sykepleieren du skal til.

stjernestøv
Skrevet
GT1 skrev (Akkurat nå):

Vent til du får prate med den nye sykepleieren du skal til.

Vet ikke når det blir da, nåværende sykepleier kommer siste gang i begynnelsen av juli. 

stjernestøv
Skrevet

Er reddere nå, chatcpt følger med på alt, er vel fordi jeg har skrevet om det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Er reddere nå, chatcpt følger med på alt, er vel fordi jeg har skrevet om det. 

Du legger selv opp til svarene du vil ha der 

Du er den du er, en som er skeptisk til medisiner, det vet AI, den spiller på dine følelser for at du skal føle du har rett.

Slutt å bruk det. Forhold deg til fakta av de som faktisk kan sykdommer og medisiner.

Skrevet

Det kan høres ut som om det kanskje ikke er sunt for deg å bruke ChatGBT. Det er et verktøy. Det skriver til deg kun basert på det du skriver inn. Den er ikke i stand til å "følge med" på noe. Men hvis dette øker din paranoia så er det kanskje best å la det være. 

Uansett bør du kun forholde deg til helsepersonell når det kommer til medisiner.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du legger selv opp til svarene du vil ha der 

Du er den du er, en som er skeptisk til medisiner, det vet AI, den spiller på dine følelser for at du skal føle du har rett.

Slutt å bruk det. Forhold deg til fakta av de som faktisk kan sykdommer og medisiner.

ja jeg har vel lagt opp til det selv. Bare hørte at noen hadde blitt reddet av chatgpt når legene ikke tok det på alvor. Men den skrev jeg måtte kontakte legevakt hvis pulsen vedvarte over hundre, dette og vet jo legene om. 

Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Skeptisk til medisiner har du jo alltid vært, så det er som før.

Jeg har sagt det utallige ganger før, og jeg gjentar det her: Ikke diskuter dine medisiner med DOL, chatgpt, sykepleiere eller noen annen. Kun med psykiateren din.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det kan høres ut som om det kanskje ikke er sunt for deg å bruke ChatGBT. Det er et verktøy. Det skriver til deg kun basert på det du skriver inn. Den er ikke i stand til å "følge med" på noe. Men hvis dette øker din paranoia så er det kanskje best å la det være. 

Uansett bør du kun forholde deg til helsepersonell når det kommer til medisiner.

Nei kanskje ikke men er jo mange som bruker den, jeg har brukt den mye og virker jo fornuftig. den sier den følger med. 

ok. Skal prøve på det. 

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Skeptisk til medisiner har du jo alltid vært, så det er som før.

Jeg har sagt det utallige ganger før, og jeg gjentar det her: Ikke diskuter dine medisiner med DOL, chatgpt, sykepleiere eller noen annen. Kun med psykiateren din.

Ja det stemmer vel det, hm. 

Får ta det opp med psykiateren, han bare skriver ut når jeg ber om resept så virker ikke som han er skeptisk. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har du skrevet til chatgpt hva slags sykdom du har?

Gå på medisiner uten en sykdom er nok ikke bra. Ta medisiner for å holde sykdom i sjakk er bra.

Er en grunn til at levealderen har blitt så høy som den er, og det er medisiner.

Ja den vet jeg har schizoaffektiv og gad. Den tar veldig hensyn til det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Nei kanskje ikke men er jo mange som bruker den, jeg har brukt den mye og virker jo fornuftig. den sier den følger med. 

ok. Skal prøve på det. 

Den legger jo opptil svarene du vil ha. Da vil jo du synes den er fornuftig, mens jeg ville nok mwnt din var helt på trynet ulogisk.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det stemmer vel det, hm. 

Får ta det opp med psykiateren, han bare skriver ut når jeg ber om resept så virker ikke som han er skeptisk. 

Stoler du ikke på han?

Anonymkode: 040d8...3fb

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja den vet jeg har schizoaffektiv og gad. Den tar veldig hensyn til det. 

Og mener du ikke skal gå på medisiner? Har selv sett flere ganger hvor syk du blir når du reduserer. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den legger jo opptil svarene du vil ha. Da vil jo du synes den er fornuftig, mens jeg ville nok mwnt din var helt på trynet ulogisk.

Ok. Mener du at jeg har manipulert den da? 

AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhetsbehov igjen? 🙄

Anonymkode: 3b388...004

stjernestøv
Skrevet

Stoler du ikke på han?

Anonymkode: 040d8...3fb

Vil jo det da...

stjernestøv
Skrevet

Og mener du ikke skal gå på medisiner? Har selv sett flere ganger hvor syk du blir når du reduserer. 

den sier jo medisinene påvirker helsen min negativt. Ja er redd for å redusere og men samtidig er jeg redd medisiner. 

stjernestøv
Skrevet

Oppmerksomhetsbehov igjen? 🙄

Anonymkode: 3b388...004

Ble bare redd av alle svarene jeg fikk av chatgpt, vet at flere her inne bruker den. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...