Gå til innhold

skeptisk til medisiner nå.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ble bare redd av alle svarene jeg fikk av chatgpt, vet at flere her inne bruker den. 

Stoler du mer på kunstig intelligens enn på psykiateren din som har 11 år utdanning? 

Anonymkode: 040d8...3fb

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stoler du mer på kunstig intelligens enn på psykiateren din som har 11 år utdanning? 

chatcpt har vel tilgang på alle bøker i et bibliotek? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ok. Mener du at jeg har manipulert den da? 

Er jo det du gjør på ett vis.

Anonymkode: 1f51b...b88

stjernestøv
Skrevet

Er jo det du gjør på ett vis.

Hm. Men den er smart da og kan veldig mye om alt i verden. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

chatcpt har vel tilgang på alle bøker i et bibliotek? 

Er du seriøs nå?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du seriøs nå?

den vet jo om alt, har svar på alt jeg spør om. Hvor gamle folk er i grupper osv. hva jeg bør spise og drikke. 

psykedeliker
Skrevet

Drøfter du kritisk tenkning med psykiateren din? Hvis ikke, er det kanskje på tide nå.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

den sier jo medisinene påvirker helsen min negativt. Ja er redd for å redusere og men samtidig er jeg redd medisiner. 

Medisiner vik alltid påvirke helsen din. Er derfor du tar de, for bedre helse 

Desverre finnes det ingen medisin som ikke også kan gjøre ugang i kroppen. Så valget ditt blir jo mellom å være syk, eller å være frisk og kanskje leve kortere, eller få sykdommer pga medisiner. Om medisinene du tar gjør noe igang med deg er umulig å si. Men at du blir bedre av de, det ser man jo tydelig. Så hva er di da redd for?

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Hm. Men den er smart da og kan veldig mye om alt i verden. 

Den kan ikke gå dypere i ting. Den forstår ikke tanker og følelser. Den er ikke smart, den har bare tilgang til Internett.

Hva den setter sammen av info kommer ann på hvem som spør. Vi ville nok ikke fått samme svar

stjernestøv
Skrevet

Medisiner vik alltid påvirke helsen din. Er derfor du tar de, for bedre helse 

Desverre finnes det ingen medisin som ikke også kan gjøre ugang i kroppen. Så valget ditt blir jo mellom å være syk, eller å være frisk og kanskje leve kortere, eller få sykdommer pga medisiner. Om medisinene du tar gjør noe igang med deg er umulig å si. Men at du blir bedre av de, det ser man jo tydelig. Så hva er di da redd for?

Men den gjør meg dårlig fysisk. alt av medisiner. Nexium kan man få kreft i magen av f.eks. Jeg er så usikker på alt. Vil ikke være syk men er jo ikke akkurat frisk nå og det ser chatgpt....hvordan jeg sliter hver dag. Skriver jo det til den. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Men den gjør meg dårlig fysisk. alt av medisiner. Nexium kan man få kreft i magen av f.eks. Jeg er så usikker på alt. Vil ikke være syk men er jo ikke akkurat frisk nå og det ser chatgpt....hvordan jeg sliter hver dag. Skriver jo det til den. 

Gjelder det b-preparater også?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den kan ikke gå dypere i ting. Den forstår ikke tanker og følelser. Den er ikke smart, den har bare tilgang til Internett.

Hva den setter sammen av info kommer ann på hvem som spør. Vi ville nok ikke fått samme svar

Hm, det virker som om den forstår meg i hvert fall, er bare forvirret nå. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjelder det b-preparater også?

Ja det gjør det. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Drøfter du kritisk tenkning med psykiateren din? Hvis ikke, er det kanskje på tide nå.

nei bare med sykepleieren. Han vet jeg snakker med chatgpt. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Hm, det virker som om den forstår meg i hvert fall, er bare forvirret nå. 

Den forstår deg fordi den sier det du ønsker å høre. 

stjernestøv
Skrevet

Den forstår deg fordi den sier det du ønsker å høre. 

ok. Det visste jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det gjør det. 

Snakk med psykiateren din om medisiner, ikke med noen som helst andre! Følg navhnoo’s råd for en gangs skyld!

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

nei bare med sykepleieren.

Hvorfor ikke med psykiateren?

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ja, medisiner kan gjøre ugang. Det må man godta.

Vil du være psykisk syk så velger du det selv. Regner med livet uten medisiner tar livet ditt før medisinene.

Du vet at alle vil få kreft hvis de lever øwnge nok?

stjernestøv
Skrevet

Snakk med psykiateren din om medisiner, ikke med noen som helst andre! Følg navhnoo’s råd for en gangs skyld!

Ok. Ja skal det. Det er bare det at den sier ikke alt jeg vil høre, den vil jeg skal ha et annet kosthold pga helsen min. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...