Grendel Skrevet i går, 12:03 Skrevet i går, 12:03 (endret) Kayia skrev (10 minutter siden): Artig. Vi har veldig ulik oppfatning av hva «over snittet» innebærer. For meg viser bildet en vanlig gutt som hverken er spesielt pen eller mindre pen. Helt ordinær, med andre ord. Etter min smak var f.eks. Jude Law, Johnny Depp eller Jens Stoltenberg pene som unge. Jeg syns ikke engang Kennedyene var spesielt pene. Sjarmerende med glimt i øyet, ja, men pene? Nei… De du nevner skiller seg helt spesielt ut. Jeg sa jo at Trump ikke er filmstjernepen. Det var jo Jude Law plakater på jenterommene. Ta en samling pappaer fra en tilfeldig skoleklasse for eksempel. Det er litt blanda drops, men over snittet siden de har prestert å få barn. Endret i går, 12:03 av Grendel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 Skrevet i går, 12:03 Kayia skrev (8 minutter siden): Artig. Vi har veldig ulik oppfatning av hva «over snittet» innebærer. For meg viser bildet en vanlig gutt som hverken er spesielt pen eller mindre pen. Helt ordinær, med andre ord. Etter min smak var f.eks. Jude Law, Johnny Depp eller Jens Stoltenberg pene som unge. Jeg syns ikke engang Kennedyene var spesielt pene. Sjarmerende med glimt i øyet, ja, men pene? Nei… Ingen blir attraktive hvis personligheten ikke er fin heller. Tar kort tid fra pen til vanlig når man snakker med noen. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 Skrevet i går, 12:03 Kayia skrev (10 minutter siden): Artig. Vi har veldig ulik oppfatning av hva «over snittet» innebærer. For meg viser bildet en vanlig gutt som hverken er spesielt pen eller mindre pen. Helt ordinær, med andre ord. Etter min smak var f.eks. Jude Law, Johnny Depp eller Jens Stoltenberg pene som unge. Jeg syns ikke engang Kennedyene var spesielt pene. Sjarmerende med glimt i øyet, ja, men pene? Nei… Det er din mening. Jeg syns han er pen.! Anonymkode: e3d6d...7a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:04 Skrevet i går, 12:04 Grendel skrev (Akkurat nå): De du nevner skiller seg helt spesielt ut.Det var jo Jude Law plakater på jenterommene. Ta en samling pappaer fra en tilfeldig skoleklasse for eksempel. Det er litt blanda drops, men over snittet siden de har prestert å få barn. Hæ? Mener du virkelig at alle som har fått barn er over snittet? Mange mindre pene folk med barn. Anonymkode: 4099c...955 2 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:05 Skrevet i går, 12:05 Btw, jude law er ikke pen, gi meg heller Kurt cobain. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
Sokk Skrevet i går, 12:17 Skrevet i går, 12:17 Jeg har aldri hørt noen kalle Frosta-legen for kjekk. 0 Siter
Grendel Skrevet i går, 12:18 Skrevet i går, 12:18 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hæ? Mener du virkelig at alle som har fått barn er over snittet? Mange mindre pene folk med barn. Anonymkode: 4099c...955 Nei. Det var mest på spøk, men påstanden var at snittet av menn som har barn er over snittet. Endret i går, 12:21 av Grendel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 Skrevet i går, 12:23 Sokk skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri hørt noen kalle Frosta-legen for kjekk. Det kan jo hende noen syns det også. Var det ikke noen som prøvde seg på Breivik også i fengslet ved brev? Anonymkode: e3d6d...7a6 0 Siter
Grendel Skrevet i går, 12:27 Skrevet i går, 12:27 Vi må ikke glemme at vi snakker om psykopater. Når det gjelder Trump* så er han uvanlig høy, kraftig og med med ganske bredt og maskulint ansikt (dog ganske glatt) Han får andre til å se ut som smågutter. Jeg tror det har noe å si. Det er et godt utgangspunkt for å være dominerende. Hvis han var en liten frosk måtte han brukt andre hersketeknikker. *Kanskje ikke psykopat, men narsissist er beslektet tror jeg. 0 Siter
Babette Skrevet i går, 13:56 Skrevet i går, 13:56 Grendel skrev (1 time siden): Vi må ikke glemme at vi snakker om psykopater. Når det gjelder Trump* så er han uvanlig høy, kraftig og med med ganske bredt og maskulint ansikt (dog ganske glatt) Han får andre til å se ut som smågutter. Jeg tror det har noe å si. Det er et godt utgangspunkt for å være dominerende. Hvis han var en liten frosk måtte han brukt andre hersketeknikker. *Kanskje ikke psykopat, men narsissist er beslektet tror jeg. Håret til Trump ser ut som myrull. Men høy og kraftig er han, det skal han ha. Som du påpeker, får han andre til å se ut som smågutter. Noen av de han ofte avbildes sammen med er jo også små, som Putin, Macron og Zelenskyj. 0 Siter
Kayia Skrevet i går, 14:25 Skrevet i går, 14:25 Grendel skrev (2 timer siden): De du nevner skiller seg helt spesielt ut. Jeg sa jo at Trump ikke er filmstjernepen. Det var jo Jude Law plakater på jenterommene. Ta en samling pappaer fra en tilfeldig skoleklasse for eksempel. Det er litt blanda drops, men over snittet siden de har prestert å få barn. De jeg nevnte er eksempler på det jeg syns er pene menn. I klassen til min jr var det kanskje et par tre pene fedre, de fleste var alminnelige, slik jeg syns Trump var. I tillegg var det kanskje et par tre som jeg syns var mer uheldige med utseendet, uten at det hadde hindret dem i å få barn, utdannelse eller gode jobber. Det er ikke bare pene menn (og kvinner) som greier å få barn og et fint liv hehe - heldigvis. 0 Siter
Kayia Skrevet i går, 14:27 Skrevet i går, 14:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er din mening. Jeg syns han er pen.! Anonymkode: e3d6d...7a6 Ja som jeg sa, «for min del» og «etter min smak» er det sånn. Jeg har null problem med at smaken som kjent er som baken. 0 Siter
Kayia Skrevet i går, 14:31 Skrevet i går, 14:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen blir attraktive hvis personligheten ikke er fin heller. Tar kort tid fra pen til vanlig når man snakker med noen. Anonymkode: 4099c...955 Jeg er enig i at noen framstår flottere når personligheten og sjarmen er på plass. Jeg nevnte Kennedy’ene som eksempel på dette. Sylvi Listhaug - og da må jeg poengtere etter min smak - er et eksempel på det motsatte. Hun har veldig pene trekk, men sier så mye jeg (og dette er selvfølgelig subjektivt) syns er så hardt og stygt at det overdøver et pent ansikt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 Skrevet i går, 16:05 4 hours ago, Grendel said: Ta en samling pappaer fra en tilfeldig skoleklasse for eksempel. Det er litt blanda drops, men over snittet siden de har prestert å få barn. Det stemmer. De lite pene, kanskje rett og slett stygge og ulekre, får aldri mulighet til å kone og barn. Anonymkode: b123d...a31 0 Siter
cilie Skrevet i går, 16:09 Skrevet i går, 16:09 Det kan ligge veldig mye attraktivitet i status og væremåte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 17:05 Skrevet i går, 17:05 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det stemmer. De lite pene, kanskje rett og slett stygge og ulekre, får aldri mulighet til å kone og barn. Anonymkode: b123d...a31 Mindre pene mennesker, finner mindre pene å få barn med. Men mange som går under mindre pene blir vakre når man lærer de å kjenne. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Grendel skrev (12 timer siden): Trump var vel over snittet i sine yngre dager(?) Ikke akkurat filmstjernepen, men høy og ganske rene trekk. Owen Wilson må spille han om det kommer en film om Trump! 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen blir attraktive hvis personligheten ikke er fin heller. Tar kort tid fra pen til vanlig når man snakker med noen. Anonymkode: 4099c...955 om en personlighet er bra eller ikke kommer an på individet som ser personen og hva de legger vekt på. 0 Siter
Everybody Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden UtakknemligDiva skrev (31 minutter siden): Owen Wilson må spille han om det kommer en film om Trump! Det er allerede en spillefilm om Trump. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Everybody skrev (9 timer siden): Det er allerede en spillefilm om Trump. ja jeg vet, men ikke en ordentlig tror jeg. kan ikke huske den var så populær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.