AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Det er egentlig ikke så vanskelig å omgås mennesker, men jeg får det ikke til. Anonymkode: 098fa...326 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Jeg stusser noen ganger på hva slags svar man ser for seg når man skriver så lite informasjon. Anonymkode: 55857...c3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Jeg er i mitt eget hode opptatt av indre ting og faller ut av samtaler. Anonymkode: 098fa...326 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Kjenner meg så igjen men jeg er på spekteret. Er du også det? Anonymkode: 58b9f...c53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg stusser noen ganger på hva slags svar man ser for seg når man skriver så lite informasjon. Anonymkode: 55857...c3a Du må skjerpe deg. Det er fullt lov å komme med slike innlegg. Alt trenger ikke å inneholde et spørsmål! Anonymkode: df7fa...03f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må skjerpe deg. Det er fullt lov å komme med slike innlegg. Alt trenger ikke å inneholde et spørsmål! Anonymkode: df7fa...03f Det er fullt lov å svare på slike innlegg også. Så skjerpe deg kan du gjøre selv. Anonymkode: 55857...c3a 0 Siter
Stormwind Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er i mitt eget hode opptatt av indre ting og faller ut av samtaler. Anonymkode: 098fa...326 Merker de som er rundt deg og sammen med deg dette da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjenner meg så igjen men jeg er på spekteret. Er du også det? Anonymkode: 58b9f...c53 Nei er ikke på spekteret har schizofreni.🙂 Stormwind skrev (5 timer siden): Merker de som er rundt deg og sammen med deg dette da? Er ikke noen rundt meg i grunn. Jeg er en einstøing. Anonymkode: 098fa...326 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.