AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Hei Har lest litt om at alimemazin kan øke risiko for demens eller kogntive vansker. Vet bla at ISW har skrevet om det her inne Vet dere om det er slik at man kan utvikle disse vanskene mens man bruker medisinen på kortere sikt eller er det snakk om at man kan få det mange år etter? Noen som har opplevd å få kogntive vansker mens de brukte den? Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Ikke problemer ned det kognitive her. Bruker alimemazin ca 5 av 7 dager. Anonymkode: f15a9...8e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke problemer ned det kognitive her. Bruker alimemazin ca 5 av 7 dager. Anonymkode: f15a9...8e2 Ok:) Vi må vel ha nachno eller isw på banen for å få svar kanskje Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
erik123 Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Bruker Alimemazin og er blitt fryktelig glemsk. Så har den forferdelige bivirkninger. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Tullemusa skrev (2 timer siden): Har brukt den noen år uten bivirkninger. Da har du hatt flaks. En A4 side med bivirkninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni erik123 skrev (9 timer siden): Da har du hatt flaks. En A4 side med bivirkninger. Det er jo ikke egentlig lista opp så mange bivirkninger i pakningsvedlegget syns jeg Ikke noe om hjernen kognitivt eller demens. Men det har jeg lest andre steder om Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Foresten noen som vet noe om hvor lenge seponeringssymptomer kan vare? Prøver redusere dosen litt Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
erik123 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke egentlig lista opp så mange bivirkninger i pakningsvedlegget syns jeg Ikke noe om hjernen kognitivt eller demens. Men det har jeg lest andre steder om Anonymkode: 3e4ce...b8c Det er utrolig ubehagelig dagen etter, og hjelper det mot store søvnproblemer? Jeg er i tvil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni erik123 skrev (10 minutter siden): Det er utrolig ubehagelig dagen etter, og hjelper det mot store søvnproblemer? Jeg er i tvil. Enig i det. Føles slik. Men jeg kommenterte på det du skrev om bivirkninglista Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
erik123 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig i det. Føles slik. Men jeg kommenterte på det du skrev om bivirkninglista Anonymkode: 3e4ce...b8c Den lista er laaang!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni erik123 skrev (3 timer siden): Den lista er laaang!! Nei det er jo nettopp det den ikke er Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Hvis du tar den tidlig nok på kvelden så får jeg ikke hangover. Men det var kanskje det du mente eller var redd for? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Den forsvunne diamanten skrev (18 minutter siden): Hvis du tar den tidlig nok på kvelden så får jeg ikke hangover. Men det var kanskje det du mente eller var redd for? Nei. Er snakk om at den gir økt fare for demens og kogntnive vansker Anonymkode: 3e4ce...b8c 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei. Er snakk om at den gir økt fare for demens og kogntnive vansker Anonymkode: 3e4ce...b8c Det gjør i så fall mangel på søvn/dårlig søvn over tid også... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Eva Sofie skrev (1 time siden): Det gjør i så fall mangel på søvn/dårlig søvn over tid også... Absolutt. Derfor jeg stadig bruker den medisinen😆 Men har lest om disse effektene fra den, mener isw har skrevet om det Så skulle gjerne visst mer om det🤗 Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
erik123 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Eva Sofie skrev (12 timer siden): Det gjør i så fall mangel på søvn/dårlig søvn over tid også... Medisinen er verre for å få demens og du får en enorm "hangover" det er bare grusomt. Må finnes bedre alternativer. Melatonin f. eks. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni erik123 skrev (16 timer siden): Medisinen er verre for å få demens og du får en enorm "hangover" det er bare grusomt. Må finnes bedre alternativer. Melatonin f. eks. Melatonin fungerer hvis du mangler Melatonin, ellers ikke. Anonymkode: f15a9...8e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Melatonin fungerer hvis du mangler Melatonin, ellers ikke. Anonymkode: f15a9...8e2 Hvis man aldri er trøtt eller sover har man vel ikke så bra melatonin produksjon kanskje? Vil ikke melatonin uanset gi bedre søvnkvalitet ? Anonymkode: 3e4ce...b8c 0 Siter
erik123 Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man aldri er trøtt eller sover har man vel ikke så bra melatonin produksjon kanskje? Vil ikke melatonin uanset gi bedre søvnkvalitet ? Anonymkode: 3e4ce...b8c Jo det vil den. Jeg tar 1,5 mg. Og det fungerer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.