Gå til innhold

angst hele dagen?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (4 minutter siden):

Men ja alt er jo bedre enn ingenting. Så vet ikke men for meg høres det ikke bra ut. Alle er jo forskjellig så kanskje du opplever at det gjør deg mindre stressa? 

Ja jeg er i hvert fall aktiv da iløpet av dagen, noe jeg ikke var på lenge. stressa er jeg uansett men blir jo mer stressa av å gå ut. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt og det tør jeg ikke alene men kan jo øve med mannen da. Gikk jo en lengre tur med sønnen men det ble ikke ti tusen skritt det. 

Ok men å gå ute litt er jo mye bedre det. Enn at man går samme sted og ser de samme veggene og sånn. Det er bra du prøver med noen. Hvis du ikke får familien til å gjøre det kan du kanskje gå tur med de som kommer fra fact?

stjernestøv
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Ok men å gå ute litt er jo mye bedre det. Enn at man går samme sted og ser de samme veggene og sånn. Det er bra du prøver med noen. Hvis du ikke får familien til å gjøre det kan du kanskje gå tur med de som kommer fra fact?

Jo men jeg ser bare ned i bakken når jeg går ute, sykepleieren sa jeg måtte se opp og legge merke til ting rundt meg. Har jo den rarheten og da er det ekkelt å se opp, har gått småturer med fact før. og en sykepleier fra kommunen men det blir bare småturer. 

Skrevet
stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt og det tør jeg ikke alene men kan jo øve med mannen da. Gikk jo en lengre tur med sønnen men det ble ikke ti tusen skritt det. 

Jeg tror du vil ha vel så mye nytte av å gå en kortere tur ute enn å vandre 7 km rundt inne. Det høres mye ut. Jeg hadde blitt stresset og gal av å gjøre noe sånt.

Du kan gjøre det noen ganger hvis du vil ha skrittene, men jeg anbefaler absolutt at du går ut og går tur flere ganger i uken. Det er så viktig med frisk luft, nye omgivelser, skog, vann, natur, stillhet - og ikke minst å utfordre deg selv.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du vil ha vel så mye nytte av å gå en kortere tur ute enn å vandre 7 km rundt inne. Det høres mye ut. Jeg hadde blitt stresset og gal av å gjøre noe sånt.

Du kan gjøre det noen ganger hvis du vil ha skrittene, men jeg anbefaler absolutt at du går ut og går tur flere ganger i uken. Det er så viktig med frisk luft, nye omgivelser, skog, vann, natur, stillhet - og ikke minst å utfordre deg selv.

Jo du har jo rett i at det er bra å komme seg ut og de inntrykkene det gir, kan bare bli overveldende for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Jo men jeg ser bare ned i bakken når jeg går ute, sykepleieren sa jeg måtte se opp og legge merke til ting rundt meg. Har jo den rarheten og da er det ekkelt å se opp, har gått småturer med fact før. og en sykepleier fra kommunen men det blir bare småturer. 

Du kan gå med solbriller?

Anonymkode: 0407f...227

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør jeg alltid ute så sant det er opphold. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det gjør jeg alltid ute så sant det er opphold. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Jo du har jo rett i at det er bra å komme seg ut og de inntrykkene det gir, kan bare bli overveldende for meg. 

Husk at Vanja ikke har en psykoselidelse som deg, da er det ikke så lett å forstå at det kan bli overveldende for deg. Du må jo skjerme deg for for mye inntrykk også. å.&nb

AnonymBruker
Skrevet
50 minutes ago, stjernestøv said:

Må vel være bedre å gå ute, rundt huset?

Anonymkode: 0ad55...f3a

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt

Pleide ikke du gå rundt sykehuset? De dagene det er godvær, burde det være mulig å erstatte eller supplere noen av de uttallige rundene rundt bordet med en runde eller to utendørs. Så kan du utvide og variere ute-delen de gangene dagsformen tillater det.

Det finnes også massevis av treningsvideoer på nett for alle nivåer, hvis du vil variere litt innendørs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...