Den forsvunne diamanten Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (2 timer siden): Har vært å gått på elvaveien nå, gikk flere der. Veldig flott! Glad for å høre det❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå): Veldig flott! Glad for å høre det❤️ Jo takk ❤️ Gikk før regnet kom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Det ble 850 skritt på elvaveien men nå er jeg oppe i sju tusen. 7000 skritt på to timer? Anonymkode: 0407f...227 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 7000 skritt på to timer? Anonymkode: 0407f...227 nå har jeg gått ti tusen og det viser en time og førti minutter, blir over i dag da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): nå har jeg gått ti tusen og det viser en time og førti minutter, blir over i dag da. Når begynte du å gå i dag da? Anonymkode: 0407f...227 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når begynte du å gå i dag da? Anonymkode: 0407f...227 Etter at jeg hadde spist i dag tidlig, har jo sikkert gått mer en en time og førti minutter men det er nå det den viser. ble litt sliten nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Når begynte du å gå i dag da? Anonymkode: 0407f...227 går ikke i ett sett, setter meg ned innimellom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (35 minutter siden): går ikke i ett sett, setter meg ned innimellom. Jeg fatter ikke at du klarer å få til så mange skritt på så kort tid, jeg klarer det ikke på langtur en gang. Anonymkode: 0407f...227 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fatter ikke at du klarer å få til så mange skritt på så kort tid, jeg klarer det ikke på langtur en gang. Anonymkode: 0407f...227 Ok. jeg bare går og går jeg. 0 Siter
laban Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg fatter ikke at du klarer å få til så mange skritt på så kort tid, jeg klarer det ikke på langtur en gang. Anonymkode: 0407f...227 Nøyaktighet på skrittlengde kan vel også spille inn. Jeg har egentlig ikke peiling altså, men jeg vet at man kan få ganske mye bedre eller dårligere resultater ved å endre litt på innstillingene. 0 Siter
Osten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det noe verre å gå inne enn å tråkke på tredemølla ? Bare lurer jeg altså, alle dere som syns Stjernestøv må gå ute? , 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Osten skrev (Akkurat nå): Er det noe verre å gå inne enn å tråkke på tredemølla ? Bare lurer jeg altså, alle dere som syns Stjernestøv må gå ute? , Ja det lurer jeg på også, er jo mange som går på tredemølle. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden laban skrev (2 minutter siden): Nøyaktighet på skrittlengde kan vel også spille inn. Jeg har egentlig ikke peiling altså, men jeg vet at man kan få ganske mye bedre eller dårligere resultater ved å endre litt på innstillingene. Jeg teller mens jeg går og ser på appen så den stemmer. 0 Siter
laban Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jeg teller mens jeg går og ser på appen så den stemmer. Skjønner. Uansett er vel motivasjon og "konkurranse med seg selv" mye av poenget med en slik teller, ikke om en tilfeldig annen person går flere eller færre skritt pr dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden laban skrev (1 minutt siden): Skjønner. Uansett er vel motivasjon og "konkurranse med seg selv" mye av poenget med en slik teller, ikke om en tilfeldig annen person går flere eller færre skritt pr dag. Sant. Mitt mål var å gå fire til fem tusen skritt om dagen så har slått meg selv lenge nå men det er ikke noe nederlag om det blir mindre en dag når jeg har andre ting å gjøre enn å gå. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Osten skrev (7 minutter siden): Er det noe verre å gå inne enn å tråkke på tredemølla ? Bare lurer jeg altså, alle dere som syns Stjernestøv må gå ute? , Hvis alt man tenker på er antall skritt, så er det vel sånn sett det samme hvordan man går dem. Men det er en stor helsegevinst i å være ute i frisk luft, omgi seg med natur og presse seg ut av komfortsonen. 0 Siter
Osten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Hvis alt man tenker på er antall skritt, så er det vel sånn sett det samme hvordan man går dem. Men det er en stor helsegevinst i å være ute i frisk luft, omgi seg med natur og presse seg ut av komfortsonen. Jeg er enig i at det å være ute i natur er positivt, men det trenger ikke være «sykt» verken å tråkke på mølla eller inne. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Osten skrev (4 minutter siden): Jeg er enig i at det å være ute i natur er positivt, men det trenger ikke være «sykt» verken å tråkke på mølla eller inne. Det er ikke sykt å tråkke på mølla, men for min del er det veldig kjedelig. I hvert fall om jeg skal gå flere km. Og å gå flere tusen skritt rundt stuebordet hadde jeg aldri klart. Jeg tror det absolutt store flertallet får mer ut av gå tur ute med tanke på endringer i miljø, frisk luft, nye stimuli osv enn å gå frem og tilbake inne. Til og med på mølle så kan man i det minste styre hastighet og stigning slik at man kan variere litt. (Og vet mange ser TV-serie eller hører på musikk/podcast mens de går på mølle, nettopp fordi det blir temmelig ensforming uten). Så er nok det en del reagerer på, vil jeg tro. Uten at jeg skal snakke for andre enn meg selv. 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (3 minutter siden): Det er ikke sykt å tråkke på mølla, men for min del er det veldig kjedelig. I hvert fall om jeg skal gå flere km. Og å gå flere tusen skritt rundt stuebordet hadde jeg aldri klart. Jeg tror det absolutt store flertallet får mer ut av gå tur ute med tanke på endringer i miljø, frisk luft, nye stimuli osv enn å gå frem og tilbake inne. Til og med på mølle så kan man i det minste styre hastighet og stigning slik at man kan variere litt. (Og vet mange ser TV-serie eller hører på musikk/podcast mens de går på mølle, nettopp fordi det blir temmelig ensforming uten). Så er nok det en del reagerer på, vil jeg tro. Uten at jeg skal snakke for andre enn meg selv. Jeg har selv gått mange skritt inne i perioder da jeg ikke torde gå ut, vi er alle forskjellige. Og har perioder når livet er vanskelig, greit at andre syns det er rart og merkelig. Sånn er det bare 1 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Osten skrev (29 minutter siden): Jeg har selv gått mange skritt inne i perioder da jeg ikke torde gå ut, vi er alle forskjellige. Og har perioder når livet er vanskelig, greit at andre syns det er rart og merkelig. Sånn er det bare Men da er det vel kanskje akkurat da det er viktig å gå ut? Gradvis, selvsagt, over tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.