Glitter Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Osten skrev (23 minutter siden): Så fint. Det har hendt meg også en gang. Enig at det er flott å ha en lege som stoler på deg. Ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 5 hours ago, Glitter said: Fikk faktisk ny resept av legen min. Han sa at I utgangspunktet ville han sagt nei, men siden dette er første gang jeg spør om noe sånt så lot han det gå. Jeg og legen har hatt mye kontakt siden 2016 så han vet jo at jeg ærlig med han. Bra med leger som ikke er totalt riding og firkantet, men som heller ser det store bildet som i mitt tilfelle var at jeg har snakket sant ved hvert møte og hver kommunikasjon på melding mellom oss i syv år. Og at jeg aldri har hatt høye verdier i blodet når det kommer til mengde inntatt benzo. Ba du om akuttime for å få benzo? Siden du alt idag har snakket med han. Jeg trodde man kun ba om akuttime når det var typ hjerteinfarkt og sånne alvorlige ting som ikke kunne vente. Anonymkode: 3983c...1f3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Glitter skrev (7 timer siden): Fikk faktisk ny resept av legen min. Han sa at I utgangspunktet ville han sagt nei, men siden dette er første gang jeg spør om noe sånt så lot han det gå. Jeg og legen har hatt mye kontakt siden 2016 så han vet jo at jeg ærlig med han. Bra med leger som ikke er totalt riding og firkantet, men som heller ser det store bildet som i mitt tilfelle var at jeg har snakket sant ved hvert møte og hver kommunikasjon på melding mellom oss i syv år. Og at jeg aldri har hatt høye verdier i blodet når det kommer til mengde inntatt benzo. Veldig bra du fikk ny resept. Har brukt valium siden 2012 grunnet angst og uro. Har selv mistet pillene og fikk ny resept da jeg spurte legen om det. Men det er og pga jeg er ærlig og åpen om medisinbruken og ellers til legen. Har mye å si om en er troverdig eller ikke ovenfor legen, for dem legger merke til dem som ikke er det. Min lege har aldri tatt verdimåling av meg vedr valium før. Men er vel opp til enkelte om dem gjør det eller ikke. Anonymkode: bc904...106 1 Siter
Glitter Skrevet 18 minutter siden Forfatter Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ba du om akuttime for å få benzo? Siden du alt idag har snakket med han. Jeg trodde man kun ba om akuttime når det var typ hjerteinfarkt og sånne alvorlige ting som ikke kunne vente. Anonymkode: 3983c...1f3 Nei. Jeg skrev melding til han. Står ingenting om noen akutt time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.