AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hvis man Autoseponerier Leponex hvor lang tid tar det før man evt får rebound psykose? Lurer bare på når tid jeg er ute av faresonen. Anonymkode: 64c2a...479 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis man Autoseponerier Leponex hvor lang tid tar det før man evt får rebound psykose? Lurer bare på når tid jeg er ute av faresonen. Anonymkode: 64c2a...479 Har du autoseponert? Vil du bli syk du da? Anonymkode: 3e97e...4d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du autoseponert? Vil du bli syk du da? Anonymkode: 3e97e...4d8 Nei. Vil teste ut om jeg egentlig har diagnosen. Hvis jeg ikke blir psykotisk av å slutte raskt uten nedtrapping og supplere med en mindre sterk antipsykotisk så har jeg ikke riktig diagnose. For de har advart meg om re-bound psykose ved brå seponering. Var vel psykotisk da jeg fikk diagnosen, men jeg føler meg helt frisk nå. Ingen symptomatisk fungering. Marye skrev (8 timer siden): Jeg begynte å få psykose symptomer etter 3 dager Okei. Jeg sluttet på lørdag som var, men våknet i dag opp med følelse av depresjon. Jeg skyr depresjon som pesten så tok medisinene. Sluttet på mer enn Leponex på en gang så har hatt litt abstinenser. Men nå har jeg tatt medisinene så det går seg sikkert til. Er bare så usikker på om jeg har riktig diagnose. Hvordan finner man egentlig ut av det da? Anonymkode: 64c2a...479 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var vel psykotisk da jeg fikk diagnosen, men jeg føler meg helt frisk nå. Ingen symptomatisk fungering. Anonymkode: 64c2a...479 Det har ikke slått deg at det er nettopp medisinen som gjør at du føler deg frisk? Anonymkode: 99675...e2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det har ikke slått deg at det er nettopp medisinen som gjør at du føler deg frisk? Anonymkode: 99675...e2e Jo, men er ikke sikker. Trenger å vite det helt sikkert for jeg liker ikke så mye medisiner. Bruker fem medisiner i løpet av ett døgn. Anonymkode: 64c2a...479 0 Siter
GT1 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Vil teste ut om jeg egentlig har diagnosen. Hvis jeg ikke blir psykotisk av å slutte raskt uten nedtrapping og supplere med en mindre sterk antipsykotisk så har jeg ikke riktig diagnose. For de har advart meg om re-bound psykose ved brå seponering. Var vel psykotisk da jeg fikk diagnosen, men jeg føler meg helt frisk nå. Ingen symptomatisk fungering. Okei. Jeg sluttet på lørdag som var, men våknet i dag opp med følelse av depresjon. Jeg skyr depresjon som pesten så tok medisinene. Sluttet på mer enn Leponex på en gang så har hatt litt abstinenser. Men nå har jeg tatt medisinene så det går seg sikkert til. Er bare så usikker på om jeg har riktig diagnose. Hvordan finner man egentlig ut av det da? Anonymkode: 64c2a...479 Det vil du helst ikke finne ut. Å autoseponere Leponex er farlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni GT1 skrev (7 minutter siden): Det vil du helst ikke finne ut. Å autoseponere Leponex er farlig. Farlig på hvilken måte? Anonymkode: 0e1c3...2c4 0 Siter
GT1 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Farlig på hvilken måte? Anonymkode: 0e1c3...2c4 Du kan bli så psykotisk som du aldri har vært før, det ble jeg. Funksjonsfallet var så kraftig at det var livsfarlig, og det endte selvfølgelig med tvangsinnleggelse. Så hvis det er det du vil så? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni GT1 skrev (3 minutter siden): Du kan bli så psykotisk som du aldri har vært før, det ble jeg. Funksjonsfallet var så kraftig at det var livsfarlig, og det endte selvfølgelig med tvangsinnleggelse. Så hvis det er det du vil så? Jeg er ikke TS, bare lurte på hvilken måte det var farlig. Anonymkode: 0e1c3...2c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni GT1 skrev (3 timer siden): Du kan bli så psykotisk som du aldri har vært før, det ble jeg. Funksjonsfallet var så kraftig at det var livsfarlig, og det endte selvfølgelig med tvangsinnleggelse. Så hvis det er det du vil så? Nei jeg vil ikke det. Derfor, da jeg våknet i dag tidlig med deppet humør og en slags uvirkelig følelse i meg så valgte jeg å ta medisiner. Må nå vente noen dager med å bli i fin form igjen. Anonymkode: 64c2a...479 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.