AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har nettopp fått diagnosen k-ptsd og blitt henvist til dps. Har ikke all verdens tro på dps, for da jeg kom til dem for 5 år siden, ga de meg diagnosen generalisert angst. Det var feil og det måtte et lengre sykdomsforløp til for å få riktig diagnose. Noen her som har vært på dps og fått god hjelp for k-ptsd? Det ble bedt om avtalespesialist i henvisningen men det er sikkert vanskelig å få. Har muligheten til å gå privat men det vil koste 10 000 i måneden og jeg vil ikke ha råd til noe annet enn det aller nødvendigste som mat. Hvordan ville dere ha tenkt i denne situasjonen? Anonymkode: 51829...a92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har nettopp fått diagnosen k-ptsd og blitt henvist til dps. Har ikke all verdens tro på dps, for da jeg kom til dem for 5 år siden, ga de meg diagnosen generalisert angst. Det var feil og det måtte et lengre sykdomsforløp til for å få riktig diagnose. Noen her som har vært på dps og fått god hjelp for k-ptsd? Det ble bedt om avtalespesialist i henvisningen men det er sikkert vanskelig å få. Har muligheten til å gå privat men det vil koste 10 000 i måneden og jeg vil ikke ha råd til noe annet enn det aller nødvendigste som mat. Hvordan ville dere ha tenkt i denne situasjonen? Anonymkode: 51829...a92 Huff virker som de elsker å gi folk diagnosen generalisert angst der… Anonymkode: d9298...42f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Huff virker som de elsker å gi folk diagnosen generalisert angst der… Anonymkode: d9298...42f Ja, for da kan de gi et pakkeforløp på 8 timer og bli kvitt oss så fort som mulig. Blir ganske forbanna nå i ettertid. Anonymkode: 51829...a92 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, for da kan de gi et pakkeforløp på 8 timer og bli kvitt oss så fort som mulig. Blir ganske forbanna nå i ettertid. Anonymkode: 51829...a92 Nei. De stiller feil diagnose fordi de offentlige, psykiatriske poliklinikker lider under en ekstrem mangel på spesialister (psykologspesialister og psykiatere). De aller fleste diagnoser settes av personer uten diagnostisk utdannelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (30 minutter siden): Nei. De stiller feil diagnose fordi de offentlige, psykiatriske poliklinikker lider under en ekstrem mangel på spesialister (psykologspesialister og psykiatere). De aller fleste diagnoser settes av personer uten diagnostisk utdannelse. Det var en psykologspesialist som ga meg diagnosen generalisert angst. Anonymkode: 51829...a92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var en psykologspesialist som ga meg diagnosen generalisert angst. Anonymkode: 51829...a92 Jeg fikk min diagnose av psykologspesialist også. Anonymkode: e53e9...383 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (1 time siden): Nei. De stiller feil diagnose fordi de offentlige, psykiatriske poliklinikker lider under en ekstrem mangel på spesialister (psykologspesialister og psykiatere). De aller fleste diagnoser settes av personer uten diagnostisk utdannelse. Er det sant? Uten diagnostisk utdannelse. Så jeg var heldig som fikk en psykiater som behandler da jeg gikk til DPS? Anonymkode: adeca...7da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det sant? Uten diagnostisk utdannelse. Så jeg var heldig som fikk en psykiater som behandler da jeg gikk til DPS? Anonymkode: adeca...7da Har aldri hørt om det på dps. Er jo ikke lov til det. Anonymkode: e53e9...383 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.