AnonymBruker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Fins det AP som ikke gir restless legs? Står nå på leponex og sliter helt for jævlig med rastløse bein. Sparker og sparker.. gikk på abilify i tillegg og da forsvant det men abilify ga andre bivirkninger så sluttet hva med Latuda? Rxulti? hjelp Anonymkode: b30aa...d1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Hvilke bivirkninger gav Abilify? Jeg har ikke plager av denne. Anonymkode: 3fa41...849 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke bivirkninger gav Abilify? Jeg har ikke plager av denne. Anonymkode: 3fa41...849 Ufrivillige bevegelser i finger og tå.. stadig svelgefornemmelse.. ts Anonymkode: b30aa...d1f 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Jeg hadde ikke restless legs på seroquel. Gikk på veldig høy dose også. På zyprexa får jeg det ved høy dose, men det går over etter noen timer. Alle ap kan vel gi det. Men individuelle forskjeller. Har du prøvd alle? Jeg spekulerer på at grunnen til jeg ikke fikk det på seroquel er fordi jeg ble så søvnig av den at jeg sov når det ville ha slått inn. Endret 20. juni av Worriesome Plenty 2 0 Siter
adhoc Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Jeg får det av Zyprexa og Seroquel. Ikke av Risperdal, men jeg bruker svært lav dose. 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden): Jeg hadde ikke restless legs på seroquel. Gikk på veldig høy dose også. På zyprexa får jeg det ved høy dose, men det går over etter noen timer. Alle ap kan vel gi det. Men individuelle forskjeller. Har du prøvd alle? Jeg spekulerer på at grunnen til jeg ikke fikk det på seroquel er fordi jeg ble så søvnig av den at jeg sov når det ville ha slått inn. Jeg får det av og til og mistenker at quetiapin er synderen. Går på 100mg, men øker jeg bare opp til 125mg, så får jeg det oftere. 0 Siter
ISW Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Rxulti virker litt som Abilify, men har en mildere stimulerende effekt. Det kan godt hende denne funker som add-on. Men situasjonen din er såpass komplisert at dette bør nok en psykiater ta stilling til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni ISW skrev (13 timer siden): Rxulti virker litt som Abilify, men har en mildere stimulerende effekt. Det kan godt hende denne funker som add-on. Men situasjonen din er såpass komplisert at dette bør nok en psykiater ta stilling til. Er innlagt og legene her har ikke engang hørt om Rxulti Anonymkode: b30aa...d1f 0 Siter
Marye Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Fikk snakket med en ny lege som faktisk hadde hørt om Rxulti! får høre i morgen om overlegen gir grønt lys 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.