Gå til innhold

Restless legs av alle AP?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fins det AP som ikke gir restless legs? Står nå på leponex og sliter helt for jævlig med rastløse bein. Sparker og sparker.. 

gikk på abilify i tillegg og da forsvant det

men abilify ga andre bivirkninger så sluttet

hva med Latuda? Rxulti?

hjelp 

Anonymkode: b30aa...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke bivirkninger gav Abilify? Jeg har ikke plager av denne.

Anonymkode: 3fa41...849

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilke bivirkninger gav Abilify? Jeg har ikke plager av denne.

Anonymkode: 3fa41...849

Ufrivillige bevegelser i finger og tå.. stadig svelgefornemmelse.. 

ts

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke restless legs på seroquel. Gikk på veldig høy dose også. På zyprexa får jeg det ved høy dose, men det går over etter noen timer. Alle ap kan vel gi det. Men individuelle forskjeller. Har du prøvd alle?

Jeg spekulerer  på at grunnen til jeg ikke fikk det på seroquel er fordi jeg ble så søvnig av den at jeg sov når det ville ha slått inn.

Endret av Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg får det av Zyprexa og Seroquel. Ikke av Risperdal, men jeg bruker svært lav dose.

emilie321
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden):

Jeg hadde ikke restless legs på seroquel. Gikk på veldig høy dose også. På zyprexa får jeg det ved høy dose, men det går over etter noen timer. Alle ap kan vel gi det. Men individuelle forskjeller. Har du prøvd alle?

Jeg spekulerer  på at grunnen til jeg ikke fikk det på seroquel er fordi jeg ble så søvnig av den at jeg sov når det ville ha slått inn.

Jeg får det av og til og mistenker at quetiapin er synderen.  Går på 100mg, men øker jeg bare opp til 125mg, så får jeg det oftere.

Skrevet

Rxulti virker litt som Abilify, men har en mildere stimulerende effekt. Det kan godt hende denne funker som add-on. Men situasjonen din er såpass komplisert at dette bør nok en psykiater ta stilling til.

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (13 timer siden):

Rxulti virker litt som Abilify, men har en mildere stimulerende effekt. Det kan godt hende denne funker som add-on. Men situasjonen din er såpass komplisert at dette bør nok en psykiater ta stilling til.

Er innlagt og legene her har ikke engang hørt om Rxulti

Skrevet

Fikk snakket med en ny lege som faktisk hadde hørt om Rxulti! 
får høre i morgen om overlegen gir grønt lys

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...