AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg bruker den mot tankekjør. Har mindre av det, tror jeg. Men når jeg prøver å redusere dosen får jeg mer angst og uro. Anonymkode: 3c5f6...c7d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Glemte å legge til at diagnosene er angst og depresjon. Anonymkode: 3c5f6...c7d 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har funket mot hypomani, men ikke mot psykose. Hadde ellers ingen merkbare bivirkninger. 0 Siter
Siena Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) For meg funker den greit mot psykose sammen med litium. Har ingen bivirkninger. Endret 3 timer siden av Siena 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Siena skrev (11 minutter siden): For meg funker den greit mot psykose sammen med litium. Har ingen bivirkninger. Jeg bruker den også sammen med Litium. Hi Anonymkode: 3c5f6...c7d 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.