AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Og ligger du ca stabilt der? Jeg skal opp på 0,7. Ligger på 0,5 nå. Anonymkode: 4677b...48b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Siena skrev (14 minutter siden): Ligger stabilt på 0,6. Hvilken dose tar du for å ligge der? Vet at det er individuelt. Anonymkode: 4677b...48b 0 Siter
Siena Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilken dose tar du for å ligge der? Vet at det er individuelt. Anonymkode: 4677b...48b 126 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Siena skrev (Akkurat nå): 126 mg. Takk. Jeg bruker 167 mg for å være på 0,5. Anonymkode: 4677b...48b 0 Siter
Siena Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk. Jeg bruker 167 mg for å være på 0,5. Anonymkode: 4677b...48b Litt interessant hvor variabelt det er med dose og serumkonsentrasjon fra person til person. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Siena skrev (9 minutter siden): Litt interessant hvor variabelt det er med dose og serumkonsentrasjon fra person til person. Helt enig! Har du brukt medisinen lenge? Jeg har brukt den i 4 år. Anonymkode: 4677b...48b 0 Siter
Siena Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig! Har du brukt medisinen lenge? Jeg har brukt den i 4 år. Anonymkode: 4677b...48b Snart 1 år i denne omgang. Før det ca 3 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Siena skrev (2 minutter siden): Snart 1 år i denne omgang. Før det ca 3 år. Hva var grunnen til at du sluttet på den? Anonymkode: 4677b...48b 0 Siter
Siena Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var grunnen til at du sluttet på den? Anonymkode: 4677b...48b Jeg hadde ett ønske om å klare meg uten medisiner, men det gikk ikke så det ble til at jeg begynte på igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Siena skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ett ønske om å klare meg uten medisiner, men det gikk ikke så det ble til at jeg begynte på igjen. Jeg har prøvd det samme av samme grunn. Det fungerte dessverre ikke for meg heller. Anonymkode: 4677b...48b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.