munchin Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg har prøvd å gå av medisin en håndfull ganger. Blir alltid mye dårligere. 0 Siter
Siena Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg har også det, og har også opplevd å bli dårligere hver gang. Så har endelig innsett at medisiner nok vil være livslangt for meg. Endret 10 timer siden av Siena 0 Siter
Vendi Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Har gjort det en del ganger, og blir jo dårligere av det. Men fremdeles blir jeg likevel ambivalent innimellom. Endret 9 timer siden av Vendi 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg gjorde det da jeg var 19. Men det var så dårlige medisiner da. Nå gjør det meg ikke noe å stå på ap. Og jeg merket også det hjalp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Maaange ganger!!! Anonymkode: 7bc03...d78 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.