AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Er det behandling du får der eller hva er det? Regnes det som behandling? Anonymkode: 6b104...c5d 0 Siter
Siena Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg ville nok kaldt det for støttesamtaler. Men vet andre får behandling. Har inntrykk av at det varierer fra person til person og kommune til kommune. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vil si støttesamtaler, ellers snakker vi om både meg og hennes ting. litt som venninner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Behandling her. Valgte de foran dps. Anonymkode: 97eb1...eef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Behandling her. Valgte de foran dps. Anonymkode: 97eb1...eef Hvem stod for behandlingen? Anonymkode: 85ba4...0b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvem stod for behandlingen? Anonymkode: 85ba4...0b2 Tror grunnutdanningen var sosionom. Lite betydning å lenge de brenner for jobben sin og tar tilleggsutdanninginger og kurs rettet mot det de gjør. Hun var dyktigere enn psykologen jeg hadde på dps. Anonymkode: 97eb1...eef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror grunnutdanningen var sosionom. Lite betydning å lenge de brenner for jobben sin og tar tilleggsutdanninginger og kurs rettet mot det de gjør. Hun var dyktigere enn psykologen jeg hadde på dps. Anonymkode: 97eb1...eef Det gjør gjerne litt på kjemi også? Anonymkode: 85ba4...0b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjør gjerne litt på kjemi også? Anonymkode: 85ba4...0b2 Går... Anonymkode: 85ba4...0b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det gjør gjerne litt på kjemi også? Anonymkode: 85ba4...0b2 Det gjør det. Anonymkode: 97eb1...eef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg skjønner det er mange som bare har behov for en avansert støttekontakt eller «noen å snakke med jevnlig» og ikke behandling. Anonymkode: 9e543...ca5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner det er mange som bare har behov for en avansert støttekontakt eller «noen å snakke med jevnlig» og ikke behandling. Anonymkode: 9e543...ca5 Jeg fikk behandling i kommunen. Anonymkode: 97eb1...eef 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner det er mange som bare har behov for en avansert støttekontakt eller «noen å snakke med jevnlig» og ikke behandling. Anonymkode: 9e543...ca5 Det er effektivt for å hindre forverring. Så det så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.