Gå til innhold

Hvilken sovemedisin er best å blande med alkohol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alumemazin eller Imovane? Hvilken er tryggest å blande etter en har drukket alkohol?

Anonymkode: 9ce5e...82a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alumemazin eller Imovane? Hvilken er tryggest å blande etter en har drukket alkohol?

Å innta, ikke å blande.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ingen av dem? 

Den forsvunne diamanten
Skrevet (endret)

Tror det beste er å ikke ta den ene dagen du drikker. Man kan jo prøve å sove uten. En natts dårlig søvn er bedre enn å bli forgifta med uhell.

Endret av Den forsvunne diamanten
Skrevet

Jeg tar begge når jeg drikker en til to enheter. Skal du drikke mer bør du nok ikke ta noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (29 minutter siden):

Jeg tar begge når jeg drikker en til to enheter. Skal du drikke mer bør du nok ikke ta noen av dem.

Hva kan egentlig skje?

Skrevet

Bevisstløshet, pustevansker, overdosefare.

Du kan også påvirke mer av alkoholen.

Skrevet

Har alltid tatt Alimemazin selv om jeg har drukket. Har fått det på sykehuset også. 

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du gå rett fra full til å sove er det best å la være. Lar du deg bli edru spiller det ingen rolle. Jeg vet ikke hvor lenge det tar deg å bli edru, men hos meg går det på ett par timer.

Anonymkode: f19fd...1e0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...