Marye Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Legen på akuttpost hadde aldri hørt om Rxulti hjernen min greier ikke abilify 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Marye skrev (13 minutter siden): Legen på akuttpost hadde aldri hørt om Rxulti hjernen min greier ikke abilify det hadde ikke psykiateren min heller men @ISW skrev jo at det var noe lignende abilify da. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg spurte før korona, og psykiateren hadde ikke hørt om den. Men etter å ha lest i felleskatalogen mente han det var en slektning av abilify. 0 Siter
Marye Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni stjernestøv skrev (7 minutter siden): det hadde ikke psykiateren min heller men @ISW skrev jo at det var noe lignende abilify da. Ja, men mindre av noe som kunne være man slapp det på Rxulti 0 Siter
Marye Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni Snakket med en ny lege og hun kjente til Rxulti!!!! Hun skulle snakke med overlegger så får jeg høre i morgen!!!! 1 Siter
Marye Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni Marye skrev (På 23.6.2025 den 12.15): Snakket med en ny lege og hun kjente til Rxulti!!!! Hun skulle snakke med overlegger så får jeg høre i morgen!!!! Får faen ikke bytte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Marye skrev (Akkurat nå): Får faen ikke bytte Hvorfor ikke? Anonymkode: 2c7be...10e 0 Siter
Marye Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 2c7be...10e Hun tror mine bivirkninger fra abilify er psykose så hun mener jeg skal spise abilify fremover 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Marye skrev (2 minutter siden): Hun tror mine bivirkninger fra abilify er psykose så hun mener jeg skal spise abilify fremover Hvilke bivirkninger er det du har da? Anonymkode: 2c7be...10e 0 Siter
Marye Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke bivirkninger er det du har da? Anonymkode: 2c7be...10e Ubehag i hodet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Marye skrev (2 minutter siden): Ubehag i hodet Skjønner. Håper at legen har rett da, slik at du snart føler deg bedre. Anonymkode: 2c7be...10e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.