Gå til innhold

Ikke noe å bekymre seg over?

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Jeg hadde litt høy crp, en infeksjon sa psykiateren og forhøyet prolaktin, ingenting å bekymre seg over sa han. jeg har jo alltid betennelse i kroppen men ingen lege sier noe på det, bare at jeg har det. Så det er virkelig ingenting å bekymre seg over @nachnoo? Var bare noe noen skrev i dagboken min at det ikke var bra. 

Og fettlever har jeg ikke lenger :) Ble lettet over det så det har hjulpet å gå ned i vekt og å gå. 

bør vel høre på legene og psykiateren, de vet om det og har hatt det sånn i veldig mange år. 

Nå har du jo fått et fint svar av nachoo, så forhåpentligvis bekymrer du deg ikke. Så utrolig bra at du har fått ok leverprøver! Og litt forhøyet prolaktin er å forvente og ikke farlig, det kommer av risperdal. 

Synes du har vært veldig flink gjennom lang tid til å ivareta helsa di:-))))

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (12 timer siden):

Nå har du jo fått et fint svar av nachoo, så forhåpentligvis bekymrer du deg ikke. Så utrolig bra at du har fått ok leverprøver! Og litt forhøyet prolaktin er å forvente og ikke farlig, det kommer av risperdal. 

Synes du har vært veldig flink gjennom lang tid til å ivareta helsa di:-))))

ja det var betryggende svar :) Ja var glad jeg ikke har fettlever lengre, ja han sa det kom av risperdal. Ingenting å bekymre seg for sa han. 

Jo takk for det :) Fikk skryt av chatgpt og. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...