Gå til innhold

Ikke noe å bekymre seg over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid tatt masse andre blodprøver og. 

Åja, okei. Hvis de både har undersøkt det videre og de ikke fant noe, og sagt at det ikke var noe galt så vil jeg nok tenke at du trygt kan slå deg til ro med at det ikke er noe å bekymre seg for.

Anonymkode: 906d5...8d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Åja, det visste jeg ikke. Kanskje hun så det i sammenheng med at jeg også har hatt høyere resultat?

Vet ikke, men isolert sett er ikke crp under 8 noe å tenke på. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Vet ikke, men isolert sett er ikke crp under 8 noe å tenke på. :)

Skjønner. Da vet jeg det til neste gang, hvis det skulle bli aktuelt igjen.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Åja, okei. Hvis de både har undersøkt det videre og de ikke fant noe, og sagt at det ikke var noe galt så vil jeg nok tenke at du trygt kan slå deg til ro med at det ikke er noe å bekymre seg for.

Ok da gjør jeg det :) Kom til å tenke på at jeg hadde jo komplikasjoner etter galleblære operasjon, det kalte de infeksjon for hadde noe veske inni kroppen. de ville drenere det ut men det tørte jeg ikke men det har jo ikke vært der i over ti år. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (23 minutter siden):

Overlat vurdering av labprøver til leger. 
Legfolk på nett er meget dårlige rådgivere på dette området. 

Hvor mange ganger til har du tenkt til å si fra til ts om at hun må overlate slike ting til lege i RL?

Anonymkode: 19c90...f70

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange ganger til har du tenkt til å si fra til ts om at hun må overlate slike ting til lege i RL?

Helt til hun har forstått og etterlever det.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg hadde litt høy crp, en infeksjon sa psykiateren og forhøyet prolaktin, ingenting å bekymre seg over sa han. jeg har jo alltid betennelse i kroppen men ingen lege sier noe på det, bare at jeg har det. Så det er virkelig ingenting å bekymre seg over @nachnoo? Var bare noe noen skrev i dagboken min at det ikke var bra. 

Og fettlever har jeg ikke lenger :) Ble lettet over det så det har hjulpet å gå ned i vekt og å gå. 

bør vel høre på legene og psykiateren, de vet om det og har hatt det sånn i veldig mange år. 

Kjære ts. Du har skrevet at du har GAD og helseangst. Men du fortsetter jo bare å mater angsten din med all grublingen og spørsmålene. Forstår du ikke at du bare vedlikeholder angsten din og symptomene ved å stille deg uttallige spørsmålene?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjære ts. Du har skrevet at du har GAD og helseangst. Men du fortsetter jo bare å mater angsten din med all grublingen og spørsmålene. Forstår du ikke at du bare vedlikeholder angsten din og symptomene ved å stille deg uttallige spørsmålene?

Nei jeg forstår vel ikke det da :) Er mer betrygget nå da. 

Skrevet
nachnoo skrev (37 minutter siden):

Overlat vurdering av labprøver til leger. 
Legfolk på nett er meget dårlige rådgivere på dette området. 

Så man kan ha forhøyet CRP over lengre tid uten at det trenger å være bekymringsverdig?

Skrevet
Vhanja skrev (26 minutter siden):

Så man kan ha forhøyet CRP over lengre tid uten at det trenger å være bekymringsverdig?

Ja. Hvis en ikke har symptomer og prøver for øvrig ikke taler for sykdom. 

Husk at statistisk vil en av tjue prøver (5%) av en frisk person vise verdier utenfor normalområdet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt crp fra 1 til 60 med kort tids mellomrom. Jeg har revmatisk sykdom så da er det vanlig å gå opp og ned.

Anonymkode: 76f74...c9d

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Jeg hadde litt høy crp, en infeksjon sa psykiateren og forhøyet prolaktin, ingenting å bekymre seg over sa han. jeg har jo alltid betennelse i kroppen men ingen lege sier noe på det, bare at jeg har det. Så det er virkelig ingenting å bekymre seg over @nachnoo? Var bare noe noen skrev i dagboken min at det ikke var bra. 

Og fettlever har jeg ikke lenger :) Ble lettet over det så det har hjulpet å gå ned i vekt og å gå. 

bør vel høre på legene og psykiateren, de vet om det og har hatt det sånn i veldig mange år. 

Nå har du jo fått et fint svar av nachoo, så forhåpentligvis bekymrer du deg ikke. Så utrolig bra at du har fått ok leverprøver! Og litt forhøyet prolaktin er å forvente og ikke farlig, det kommer av risperdal. 

Synes du har vært veldig flink gjennom lang tid til å ivareta helsa di:-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...