AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg har gått i 3år og skal avsluttes nå. Anonymkode: 054b9...d35 0 Siter
Siena Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) Jeg har gått i 8 måneder, 2 år også 1 år. Totalt 4 år, ble avsluttet for ett par måneder siden. Endret 23. juni av Siena 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Ca 3 år, er avsluttet nå. Anonymkode: c1d46...d99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gått i 3år og skal avsluttes nå. Anonymkode: 054b9...d35 Er du klar for å avslutte? Anonymkode: c1d46...d99 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Gikk til DPS av og på i tilsammen 10 år. Helt ubrukelig "innsiktsterapi" som skapte flere problemer enn den løste. 0 Siter
munchin Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni psykedeliker skrev (25 minutter siden): Gikk til DPS av og på i tilsammen 10 år. Helt ubrukelig "innsiktsterapi" som skapte flere problemer enn den løste. Men likevel møtte du opp år etter år.... 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni munchin skrev (54 minutter siden): Men likevel møtte du opp år etter år.... Som AAP-mottaker har man medvirkningsplikt. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni 9mnd+4år+ 6mnd totalt. I løpet av to tiår+. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni psykedeliker skrev (10 timer siden): Som AAP-mottaker har man medvirkningsplikt. Fikk du spørsmål om terapien virket etter ditt synspunkt? Og hva svarte du? Anonymkode: c1d46...d99 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk du spørsmål om terapien virket etter ditt synspunkt? Og hva svarte du? Nei, det ble aldri diskutert, heller ikke da noen utenforstående ringte inn en bekymringsmelding. Men det hadde jeg aldri godtatt idag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni psykedeliker skrev (24 minutter siden): Nei, det ble aldri diskutert, heller ikke da noen utenforstående ringte inn en bekymringsmelding. Men det hadde jeg aldri godtatt idag. Nei, vi lærer litt etterhvert som årene går. Anonymkode: c1d46...d99 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, vi lærer litt etterhvert som årene går. I denne sammenhengen lærer jeg det jeg er pliktig til å lære. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni 2 hours ago, psykedeliker said: I denne sammenhengen lærer jeg det jeg er pliktig til å lære. Som vanlig helt håpløst svevende svar, som ikke gir mening for noen. Ikke rart du opplevde DPS som utelukkende problematisk: Du slår meg som en som finner feil ved det meste. Anonymkode: ca997...8e4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Som vanlig helt håpløst svevende svar, som ikke gir mening for noen. Hva er det du ikke forstår med dette svaret? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.