AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg er en veldig privat person i utgangspunktet. Nå har jeg hatt depresjon i 4 år. Tidligere mye innlagt; da med alvorlig depresjon, ECT-behandling, Ketamin i annen by osv. Hvor mye bør ungene få vite om hvordan jeg egentlig har hatt det i disse årene? Jeg har bodd sammen med dem når jeg ikke har vært innlagt, men vært dårlig på å involvere dem. Hva bør/bør dem ikke få vite? @nachnoo, andre? Anonymkode: e36ce...013 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg tenker det kommer an på alder. Du kan jo også forhøre deg med din behandler hva hen tenker du kan/burde si til dine barn. Kan jo også være aktuelt å ta de med på en time, hvis du/barna ønsker. Anonymkode: a91b8...28a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker det kommer an på alder. Du kan jo også forhøre deg med din behandler hva hen tenker du kan/burde si til dine barn. Kan jo også være aktuelt å ta de med på en time, hvis du/barna ønsker. Anonymkode: a91b8...28a Jeg er avsluttet nå siden ingen behandler. Men takk. Anonymkode: e36ce...013 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er avsluttet nå siden ingen behandler. Men takk. Anonymkode: e36ce...013 Så ingen skulle det stå.... Anonymkode: e36ce...013 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg ville fortellt de det du mener ett barn trenger å vite i forhold til alder. En depresjon kan du fortelle er som en sykdom i hjernen. At man blir trist og lei seg, selv om ingen har gjort noe gale. Og at av og til trenger man hjelp for å bedre. Anonymkode: 8583a...2d4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.