AnonymBruker Skrevet 23. juni 2025 Skrevet 23. juni 2025 Jeg er en veldig privat person i utgangspunktet. Nå har jeg hatt depresjon i 4 år. Tidligere mye innlagt; da med alvorlig depresjon, ECT-behandling, Ketamin i annen by osv. Hvor mye bør ungene få vite om hvordan jeg egentlig har hatt det i disse årene? Jeg har bodd sammen med dem når jeg ikke har vært innlagt, men vært dårlig på å involvere dem. Hva bør/bør dem ikke få vite? @nachnoo, andre? Anonymkode: e36ce...013 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2025 Skrevet 23. juni 2025 Jeg tenker det kommer an på alder. Du kan jo også forhøre deg med din behandler hva hen tenker du kan/burde si til dine barn. Kan jo også være aktuelt å ta de med på en time, hvis du/barna ønsker. Anonymkode: a91b8...28a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2025 Skrevet 23. juni 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker det kommer an på alder. Du kan jo også forhøre deg med din behandler hva hen tenker du kan/burde si til dine barn. Kan jo også være aktuelt å ta de med på en time, hvis du/barna ønsker. Anonymkode: a91b8...28a Jeg er avsluttet nå siden ingen behandler. Men takk. Anonymkode: e36ce...013 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2025 Skrevet 23. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er avsluttet nå siden ingen behandler. Men takk. Anonymkode: e36ce...013 Så ingen skulle det stå.... Anonymkode: e36ce...013 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2025 Skrevet 25. juni 2025 Jeg ville fortellt de det du mener ett barn trenger å vite i forhold til alder. En depresjon kan du fortelle er som en sykdom i hjernen. At man blir trist og lei seg, selv om ingen har gjort noe gale. Og at av og til trenger man hjelp for å bedre. Anonymkode: 8583a...2d4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.