AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Takk. @nachnoo? Anonymkode: 88ff9...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Er ikke det serumspeil? Anonymkode: 807e2...b05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke det serumspeil? Anonymkode: 807e2...b05 Men : gjenta serumspeil da? Hva betyr det? Prøv å komme opp på serumspeilet som anbefalt? Anonymkode: 88ff9...37b 0 Siter
nachnoo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Antar at legen vil du skal ta nok en prøve 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men : gjenta serumspeil da? Hva betyr det? Prøv å komme opp på serumspeilet som anbefalt? Anonymkode: 88ff9...37b Kanskje at du skal gjenta å ta blodprøve? Man skal jo ta serumspeil hver 3 måned så lenge man bruker litium. Men jeg er usikker, skulle kanskje la være å svare når jeg ikke var sikker på betydningen 🙈 Anonymkode: 807e2...b05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Antar at legen vil du skal ta nok en prøve En blodprøve? Anonymkode: 88ff9...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje at du skal gjenta å ta blodprøve? Man skal jo ta serumspeil hver 3 måned så lenge man bruker litium. Men jeg er usikker, skulle kanskje la være å svare når jeg ikke var sikker på betydningen 🙈 Anonymkode: 807e2...b05 Ja, mulig det er det han mener. Jeg har tatt ukentlige blodprøver i en opptrappings-periode. Anonymkode: 88ff9...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, mulig det er det han mener. Jeg har tatt ukentlige blodprøver i en opptrappings-periode. Anonymkode: 88ff9...37b Du får høre med han neste gang dere treffes. Anonymkode: 807e2...b05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får høre med han neste gang dere treffes. Anonymkode: 807e2...b05 Jeg venter på svar på HelseNorge. Må vite hva planen for opptrapping er. Anonymkode: 88ff9...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg venter på svar på HelseNorge. Må vite hva planen for opptrapping er. Anonymkode: 88ff9...37b Skjønner. Anonymkode: 807e2...b05 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): En blodprøve? Anonymkode: 88ff9...37b Ja. Serumkonsentrasjon av litium 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (8 minutter siden): Ja. Serumkonsentrasjon av litium Ok. Tusen takk. Anonymkode: 88ff9...37b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.