AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg er 100% ufør og har en 20% jobb, men når jeg har fri så gjør jeg nesten ingenting fordi jeg føler meg så sliten. Anonymkode: 5f4bc...151 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 100% ufør og har en 20% jobb, men når jeg har fri så gjør jeg nesten ingenting fordi jeg føler meg så sliten. Anonymkode: 5f4bc...151 Du må finne ut hva som gir deg energi og gjøre mer av det. Anonymkode: 2324f...a90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må finne ut hva som gir deg energi og gjøre mer av det. Anonymkode: 2324f...a90 Ja, det er det da. Føler alt utenom å sitte stille på sofaen og se på tv eller pc tapper meg for energi. Anonymkode: 5f4bc...151 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er det da. Føler alt utenom å sitte stille på sofaen og se på tv eller pc tapper meg for energi. Anonymkode: 5f4bc...151 Prøv å være fysisk aktivitet hver dag. En liten gåtur gjør godt. Anonymkode: 2324f...a90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv å være fysisk aktivitet hver dag. En liten gåtur gjør godt. Anonymkode: 2324f...a90 Burde, men er ikke motivert nok til å gjennomføre det. Mulig jeg er litt deppa for tiden. Anonymkode: 5f4bc...151 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Burde, men er ikke motivert nok til å gjennomføre det. Mulig jeg er litt deppa for tiden. Anonymkode: 5f4bc...151 Da hjelper det å være i aktivitet. Få med deg en venn? Anonymkode: 2324f...a90 0 Siter
Osten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er 100% ufør og har en 20% jobb, men når jeg har fri så gjør jeg nesten ingenting fordi jeg føler meg så sliten. Anonymkode: 5f4bc...151 Jeg syns det er flott at du har litt jobb. Så er det da innafor å ta det rolig når du blir sliten av det. Har en bekjent med ME og han jobber 10% og det er svært lite han orker utenom det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da hjelper det å være i aktivitet. Få med deg en venn? Anonymkode: 2324f...a90 Hadde jeg bare hatt en venn... Anonymkode: 5f4bc...151 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Osten skrev (2 minutter siden): Jeg syns det er flott at du har litt jobb. Så er det da innafor å ta det rolig når du blir sliten av det. Har en bekjent med ME og han jobber 10% og det er svært lite han orker utenom det. Jeg har litt dårlig samvittighet for å klare så lite egentlig. Anonymkode: 5f4bc...151 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Osten skrev (3 timer siden): Jeg syns det er flott at du har litt jobb. Så er det da innafor å ta det rolig når du blir sliten av det. Har en bekjent med ME og han jobber 10% og det er svært lite han orker utenom det. Har man ME orker man ingenting. Anonymkode: 41b72...c6c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har litt dårlig samvittighet for å klare så lite egentlig. Anonymkode: 5f4bc...151 Du kan heller snu på det og jobbe for en bedre hverdag for deg selv🫶 Anonymkode: 2324f...a90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan heller snu på det og jobbe for en bedre hverdag for deg selv🫶 Anonymkode: 2324f...a90 Ja burde vel det. Anonymkode: 5f4bc...151 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.