AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg blir fulgt opp av ett team og de jeg følges opp av har ikke helsefaglig utdanning. For flere uker tilbake ble vi enig om at de skulle hjelpe meg med konkrete punkt jeg ønsker å forbedre, men det funker ikke. Vet ikke om det er min feil, eller det at de ikke har utdanningen eller noe annet men jeg ønsker altså å ta opp med de at jeg føler det ikke funker og at jeg ikke blir noe bedre - Hvordan gjør jeg det? Hva kan jeg si sånn helt konkret? Anonymkode: 7d431...7bd 0 Siter
nachnoo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Først: Jeg tror utdanning/kompetanse er av betydning også i psykiatrisk behandling. Var det ikke av betydning, kunne vi legge ned alle utdanningsinstitusjoner. Så: Jeg mener det er smart å legge inn både "vi" og et spørsmål i slike henvendelser. I tillegg at du opplever det slik - ikke at det ER slik. F. eks. noe slikt: "Når det gjelder det konkrete punket vi ble enige om å jobbe med for en stund siden, opplever jeg ikke at jeg har gjort noen fremgang. Kan det være at det er noe vi skal gjøre litt annerledes? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden nachnoo skrev (4 minutter siden): Først: Jeg tror utdanning/kompetanse er av betydning også i psykiatrisk behandling. Var det ikke av betydning, kunne vi legge ned alle utdanningsinstitusjoner. Så: Jeg mener det er smart å legge inn både "vi" og et spørsmål i slike henvendelser. I tillegg at du opplever det slik - ikke at det ER slik. F. eks. noe slikt: "Når det gjelder det konkrete punket vi ble enige om å jobbe med for en stund siden, opplever jeg ikke at jeg har gjort noen fremgang. Kan det være at det er noe vi skal gjøre litt annerledes? Takk, det var en veldig grei måte å si det på. Jeg synes hele teamet virker litt merkelig, for er mange uten relevant utdanning som jobber der, vet ikke om det er fordi de mangler søkere eller hva grunnen er men... Anonymkode: 7d431...7bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk, det var en veldig grei måte å si det på. Jeg synes hele teamet virker litt merkelig, for er mange uten relevant utdanning som jobber der, vet ikke om det er fordi de mangler søkere eller hva grunnen er men... Anonymkode: 7d431...7bd Hva er problemstillingen din? Anonymkode: cc140...89c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er problemstillingen din? Anonymkode: cc140...89c Litt forskjellig. Det jeg har sagt til teamet at jeg ønsker hjelp med er bl.a dårlig selvtillit og lite kontakt med følelser. Anonymkode: 7d431...7bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.