AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tenker på f. Eks flere forskjellige kommunale tjenester. Har dere opplevd at de har samarbeidsmøte uten at du er involvert og heller ikke har fått beskjed om at det skal være møter? At de bare setter igang samarbeidsmøter uten å spørre pasienten. Og uten at pasienten da får mulighet å bli med og påvirke Anonymkode: 1273c...4c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nei, det har jeg aldri opplevd. Har alltid blitt informert og fått spørsmål om jeg ønsker å være med. Anonymkode: 44f7f...9f6 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker på f. Eks flere forskjellige kommunale tjenester. Har dere opplevd at de har samarbeidsmøte uten at du er involvert og heller ikke har fått beskjed om at det skal være møter? At de bare setter igang samarbeidsmøter uten å spørre pasienten. Og uten at pasienten da får mulighet å bli med og påvirke Anonymkode: 1273c...4c3 Har du opplevd det selv? Anonymkode: 48b08...348 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 45 minutes ago, AnonymBruker said: Har du opplevd det selv? Anonymkode: 48b08...348 Ja det var derfor jeg lurte Anonymkode: 1273c...4c3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.