Gå til innhold

Dere som har mange instanser involvert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på f. Eks flere forskjellige kommunale tjenester. Har dere opplevd at de har samarbeidsmøte uten at du er involvert og heller ikke har fått beskjed om at det skal være møter?  At de bare setter igang samarbeidsmøter uten å spørre pasienten. Og uten at pasienten da får mulighet å bli med og påvirke

Anonymkode: 1273c...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd. Har alltid blitt informert og fått spørsmål om jeg ønsker å være med.

Anonymkode: 44f7f...9f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker på f. Eks flere forskjellige kommunale tjenester. Har dere opplevd at de har samarbeidsmøte uten at du er involvert og heller ikke har fått beskjed om at det skal være møter?  At de bare setter igang samarbeidsmøter uten å spørre pasienten. Og uten at pasienten da får mulighet å bli med og påvirke

Har du opplevd det selv?

Anonymkode: 48b08...348

AnonymBruker
Skrevet
45 minutes ago, AnonymBruker said:

Har du opplevd det selv?

Anonymkode: 48b08...348

Ja det var derfor jeg lurte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...