AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ønsket meg hyppigere samtaler med behandler da jeg var innlagt. Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Samme her. Har hørt andre steder at folk har fått samtale hver dag eller i alle fall 3-4 dager i uken. DPS jeg hører til er du skikkelig heldig om du får 2 samtaler i uken. Anonymkode: 7b37c...25f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Også kapasiteten da. Er ofte venteliste for å få plass, og vanskelig å få plass i utgangspunktet. Anonymkode: 7b37c...25f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samme her. Har hørt andre steder at folk har fått samtale hver dag eller i alle fall 3-4 dager i uken. DPS jeg hører til er du skikkelig heldig om du får 2 samtaler i uken. Anonymkode: 7b37c...25f Men man får samtale med miljøterapeutene/kontaktperson den dagen? Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men man får samtale med miljøterapeutene/kontaktperson den dagen? Anonymkode: 26bcf...f91 Joda, men ikke alt de kan svare på eller hjelpe med. Anonymkode: 7b37c...25f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 5 minutes ago, AnonymBruker said: Samme her. Har hørt andre steder at folk har fått samtale hver dag eller i alle fall 3-4 dager i uken. DPS jeg hører til er du skikkelig heldig om du får 2 samtaler i uken. Anonymkode: 7b37c...25f Å ønske å snakke med en psykolog eller lege 4 ganger i uken høres ut som du har veldig store forventninger til psykiatrien. Hvis du har så stort behov for å snakke med noen så vil jeg anbefale å søke deg til et fontenehus eller et dagsenter. Anonymkode: fd9ab...da6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å ønske å snakke med en psykolog eller lege 4 ganger i uken høres ut som du har veldig store forventninger til psykiatrien. Hvis du har så stort behov for å snakke med noen så vil jeg anbefale å søke deg til et fontenehus eller et dagsenter. Anonymkode: fd9ab...da6 Er det for store forventninger mener du? Man hører jo om andre pasienter som får såpass ofte samtaler så føler jo ikke akkurat at jeg er for kravstor? Jeg har brukt både fontenehus og dagsenter tidligere, men aldri fått tilbud om en eneste samtale der? Anonymkode: 7b37c...25f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Å ønske å snakke med en psykolog eller lege 4 ganger i uken høres ut som du har veldig store forventninger til psykiatrien. Hvis du har så stort behov for å snakke med noen så vil jeg anbefale å søke deg til et fontenehus eller et dagsenter. Anonymkode: fd9ab...da6 Enig i det. Men 2×uken hadde vært bra og kanskje mer realistisk? Kanskje man kunne blitt fortere bedre og spart samfunnet for utgifter? Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 21 minutes ago, AnonymBruker said: Er det for store forventninger mener du? Man hører jo om andre pasienter som får såpass ofte samtaler så føler jo ikke akkurat at jeg er for kravstor? Jeg har brukt både fontenehus og dagsenter tidligere, men aldri fått tilbud om en eneste samtale der? Anonymkode: 7b37c...25f Hva er det du ønsker å samtale om? Anonymkode: fd9ab...da6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er det du ønsker å samtale om? Anonymkode: fd9ab...da6 Det jeg sliter med og trenger hjelp med. Anonymkode: 7b37c...25f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er det du ønsker å samtale om? Anonymkode: fd9ab...da6 Når man er innlagt på DPS er det jo fordi man er syk og man trenger hjelp. Man trenger å samtale om det man strever med for å få råd, veiledning og støtte. Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Under innleggelse er jeg vant med å snakke med pasienter en gang hver virkedag. Poliklinisk burde mange gått to ggr i uken, men det er svært få som får gå oftere enn en gang i uken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Under innleggelse er jeg vant med å snakke med pasienter en gang hver virkedag. Poliklinisk burde mange gått to ggr i uken, men det er svært få som får gå oftere enn en gang i uken. Hver virkedag? Hvilket fantastisk tilbud du gav/gir. Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Under innleggelse er jeg vant med å snakke med pasienter en gang hver virkedag. Poliklinisk burde mange gått to ggr i uken, men det er svært få som får gå oftere enn en gang i uken. Jeg ser for meg at pasientene kunne blitt friskere fortere om de fikk et mer intensivt tilbud /behandling. Hvorfor har ingen tenkt på dette? Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser for meg at pasientene kunne blitt friskere fortere om de fikk et mer intensivt tilbud /behandling. Hvorfor har ingen tenkt på dette? Anonymkode: 26bcf...f91 En del har tenkt på det - særlig de som er oppdatert på fag. Men det har så langt ikke vært noen ledere som har "baller" til å gjennomføre det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (1 minutt siden): En del har tenkt på det - særlig de som er oppdatert på fag. Men det har så langt ikke vært noen ledere som har "baller" til å gjennomføre det. Er det fordi de ikke har kapasitet? Anonymkode: 7b37c...25f 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det fordi de ikke har kapasitet? Anonymkode: 7b37c...25f Etter min mening er det et logistikkspørsmål samt vilje til å få til selve omstillingsprosessen. Det krever ikke mer ressurser eller kapasitet om pasienten får 12 konsultasjoner på 6 uker enn på 12 uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (30 minutter siden): En del har tenkt på det - særlig de som er oppdatert på fag. Men det har så langt ikke vært noen ledere som har "baller" til å gjennomføre det. Det er synd!! Anonymkode: 26bcf...f91 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.