AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Noen som vet? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg vet ikke hva medisinene heter, nei. Men jeg sov da prosedyren ble utført. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hva medisinene heter, nei. Men jeg sov da prosedyren ble utført. Pustet du selv eller ble du intubert? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pustet du selv eller ble du intubert? Anonymkode: cf67e...e74 Pustet selv! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Pustet selv! Var det ubehagelig å bli lagt i narkose? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det ubehagelig å bli lagt i narkose? Anonymkode: cf67e...e74 Nei, det var faktisk heller behagelig å sovne ! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Nei, det var faktisk heller behagelig å sovne ! Var der lege til stede eller er det bare sykepleierne som gjennomfører prosedyren? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var der lege til stede eller er det bare sykepleierne som gjennomfører prosedyren? Anonymkode: cf67e...e74 Lege tilstede. Mange i rommet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Lege tilstede. Mange i rommet. Hvor mange? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange? Anonymkode: cf67e...e74 Husker ikke helt. 4-5 pluss kontakten min fra DPS. 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen som vet? Anonymkode: cf67e...e74 Skal du ta ECT selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden munchin skrev (13 minutter siden): Skal du ta ECT selv? Nei, er bare nysgjerrig. Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er alltid anestesilege til stede. En sover og puster ikke selv fordi en får curasit. Til narkosen brukes vanligvis barbiturat eller proppfol. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Det er alltid anestesilege til stede. En sover og puster ikke selv fordi en får curasit. Til narkosen brukes vanligvis barbiturat eller proppfol. Putter de en slange i halsen? Anonymkode: 12512...11c 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Det er alltid anestesilege til stede. En sover og puster ikke selv fordi en får curasit. Til narkosen brukes vanligvis barbiturat eller proppfol. Jeg visste ikke at jeg ikke pustet selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Putter de en slange i halsen? Anonymkode: 12512...11c Det lurer jeg også på. Hvordan ellers skal man få puste? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Putter de en slange i halsen? Anonymkode: 12512...11c Nei de går ikke så langt. Tror de bare bagger. Altså de har sånn maske over munnen også presser de luft inn. Men det vet jeg ikke. Det kan jo hende at det er så kort tid man er borte at man ikke trenger å gjør det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nachnoo skrev (15 minutter siden): Det er alltid anestesilege til stede. En sover og puster ikke selv fordi en får curasit. Til narkosen brukes vanligvis barbiturat eller proppfol. Curasit minnet meg på Arnfinn Nesset .. Anonymkode: 21449...693 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Putter de en slange i halsen? Anonymkode: 12512...11c Nei, de ventilerer med maske og bag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nachnoo skrev (6 minutter siden): Nei, de ventilerer med maske og bag. Hvor lenge er man i narkose da? Anonymkode: cf67e...e74 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.