AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg opplevde en gang å bli plukket opp av politiet en gang jeg chattet med Mental helse. Og jeg skulle gjerne snakket med de nå, men jeg er redd for å si noe feil som gjør at det skjer igjen. Det gjelder suiciddalitet. Anonymkode: 51edc...ad0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg opplevde en gang å bli plukket opp av politiet en gang jeg chattet med Mental helse. Og jeg skulle gjerne snakket med de nå, men jeg er redd for å si noe feil som gjør at det skjer igjen. Det gjelder suiciddalitet. Anonymkode: 51edc...ad0 Hva sa du som gjorde at du ble plukket opp av politiet? Anonymkode: 07df0...30b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sa du som gjorde at du ble plukket opp av politiet? Anonymkode: 07df0...30b Jeg husker ikke nøyaktig og ordrett, men noe omtrent sånn: "Jeg har det så tungt nå at jeg føler jeg ikke klarer mer, tenker på å ta livet mitt og føler jeg ikke klarer mer". Anonymkode: 51edc...ad0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.