Gå til innhold

Skuffet over at han kortet så mye ned på tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har behandler som kommer hjem til meg, normalt møtes vi i 1,5 time. Men denne gangen spurte jeg om vi heller kunne møtes i 50 minutter i stedet fordi jeg hadde noe annet jeg skulle rett etterpå og det svarte han var greit. Men så gikk han etter bare 20 minutter? (Han sa han skulle en konkret ting og måtte gå).

Anonymkode: ecf5d...98d

AnonymBruker
Skrevet

Rart at han ikke nevnte at han måtte gå etter 20 min da du sa du måtte gå etter 50 min. Men du kan jo ta det opp med ham neste gang.

Anonymkode: 4bd45...e38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har behandler som kommer hjem til meg, normalt møtes vi i 1,5 time. Men denne gangen spurte jeg om vi heller kunne møtes i 50 minutter i stedet fordi jeg hadde noe annet jeg skulle rett etterpå og det svarte han var greit. Men så gikk han etter bare 20 minutter? (Han sa han skulle en konkret ting og måtte gå).

Skjønner at du ble skuffet. Ta det opp med han neste gang.

Anonymkode: 65e7b...977

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette kan handle om så mye, for alt vi vet kan det være at han rakk noe annet viktig når du først kortet ned tiden, dersom han selv gjorde det samme.

Her burde dere begge kommunisert bedre der og da, og du formidlet i forkant at du ikke kunne gjennomføre 1,5 time. Kanskje hadde dere funnet et nytt tidspunkt eller flyttet avtalen om dette var kjent.

Skrevet

Et generelt råd: Ikke bry deg om/gruble på enkelthendelser hvis det ellers er ok. Blir det et mønster, må en gripe fatt i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...