Gå til innhold

Bli dårligere av å ha ferie/lite å gjøre - flere som kjenner på det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I fjor i sommerferien så ble jeg dårligere enn det jeg var i tiden før ferien. Jeg regner med at det har å gjøre med at jeg faller ut av rutinene mine og har mindre å gjøre. Er det flere her inne som kjenner på det og hva kan man gjøre? Forsøke holde på rutiner og ha  ting å gjøre er vel en slags løsning, men er ikke alltid like lett å få til i praksis.

Anonymkode: 96f34...839

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I fjor i sommerferien så ble jeg dårligere enn det jeg var i tiden før ferien. Jeg regner med at det har å gjøre med at jeg faller ut av rutinene mine og har mindre å gjøre. Er det flere her inne som kjenner på det og hva kan man gjøre? Forsøke holde på rutiner og ha  ting å gjøre er vel en slags løsning, men er ikke alltid like lett å få til i praksis.

Jeg har også en tendens til å bli litt depressiv når jeg faller ut av rutinene og ingenting skjer. Så jeg forsøker å legge litt planer og gjøre litt hyggelige ting, så jeg ikke stivner helt, på en måte. Men jeg har ikke funnet den optimale løsningen på problemet. 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (Akkurat nå):

Jeg har også en tendens til å bli litt depressiv når jeg faller ut av rutinene og ingenting skjer. Så jeg forsøker å legge litt planer og gjøre litt hyggelige ting, så jeg ikke stivner helt, på en måte. Men jeg har ikke funnet den optimale løsningen på problemet. 

Det er litt kjipt for for meg så vedvarte det i flere uker etter at ferien var ferdig og jeg hadde begynt å jobbe også. Man får jo egentlig inntrykk av at ferie har helt motsatt effekt på de fleste? Altså, at man har det bedre i ferien osv, ikke verre. Det er nok lurt å ha litt planer og gjøre hyggelige ting ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ferie nå og depresjonen blir forverret da jeg ikke jobber og har mulighet til å sove mye på dagen.

Anonymkode: fd624...364

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ferie nå og depresjonen blir forverret da jeg ikke jobber og har mulighet til å sove mye på dagen.

Var du deprimert før du begynte ferien? Er ganske kjipt, jeg føler med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har "ferie" hele året. Går helt fint det. 

Anonymkode: 28deb...af4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Var du deprimert før du begynte ferien? Er ganske kjipt, jeg føler med deg.

Ja, jeg var deprimert før ferien. Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...