AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden I fjor i sommerferien så ble jeg dårligere enn det jeg var i tiden før ferien. Jeg regner med at det har å gjøre med at jeg faller ut av rutinene mine og har mindre å gjøre. Er det flere her inne som kjenner på det og hva kan man gjøre? Forsøke holde på rutiner og ha ting å gjøre er vel en slags løsning, men er ikke alltid like lett å få til i praksis. Anonymkode: 96f34...839 0 Siter
Sokk Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I fjor i sommerferien så ble jeg dårligere enn det jeg var i tiden før ferien. Jeg regner med at det har å gjøre med at jeg faller ut av rutinene mine og har mindre å gjøre. Er det flere her inne som kjenner på det og hva kan man gjøre? Forsøke holde på rutiner og ha ting å gjøre er vel en slags løsning, men er ikke alltid like lett å få til i praksis. Anonymkode: 96f34...839 Jeg har også en tendens til å bli litt depressiv når jeg faller ut av rutinene og ingenting skjer. Så jeg forsøker å legge litt planer og gjøre litt hyggelige ting, så jeg ikke stivner helt, på en måte. Men jeg har ikke funnet den optimale løsningen på problemet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sokk skrev (Akkurat nå): Jeg har også en tendens til å bli litt depressiv når jeg faller ut av rutinene og ingenting skjer. Så jeg forsøker å legge litt planer og gjøre litt hyggelige ting, så jeg ikke stivner helt, på en måte. Men jeg har ikke funnet den optimale løsningen på problemet. Det er litt kjipt for for meg så vedvarte det i flere uker etter at ferien var ferdig og jeg hadde begynt å jobbe også. Man får jo egentlig inntrykk av at ferie har helt motsatt effekt på de fleste? Altså, at man har det bedre i ferien osv, ikke verre. Det er nok lurt å ha litt planer og gjøre hyggelige ting ja. Anonymkode: 96f34...839 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har ferie nå og depresjonen blir forverret da jeg ikke jobber og har mulighet til å sove mye på dagen. Anonymkode: fd624...364 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ferie nå og depresjonen blir forverret da jeg ikke jobber og har mulighet til å sove mye på dagen. Anonymkode: fd624...364 Var du deprimert før du begynte ferien? Er ganske kjipt, jeg føler med deg. Anonymkode: 96f34...839 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Nei, har "ferie" hele året. Går helt fint det. Anonymkode: 28deb...af4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Var du deprimert før du begynte ferien? Er ganske kjipt, jeg føler med deg. Anonymkode: 96f34...839 Ja, jeg var deprimert før ferien. Takk! Anonymkode: fd624...364 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.