Gå til innhold

Hvor god er din fastlege på psykiatri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige fastlege var både god på og interessert i psykiatri, men så flyttet han og jeg måtte få en ny og han nye har ikke peiling. Men han hører med psykiater hvis det er noe spesielt da.

Anonymkode: a4243...159

Skrevet

Jeg har ganske godt inntrykk av min fastlege så langt, har bare hatt ham i to år. Men han virket å ha kjennskap til diverse diagnoser og legemidler og ting rundt dette. Men han har ikke blitt satt skikkelig på prøve ennå, fordi jeg har vært i et behandlingsforløp på DPS hele denne tiden. Men jeg har tro på at han vil gjøre en god jobb hvis jeg senere tar kontakt med ham og forteller at jeg er deprimert igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (28 minutter siden):

Jeg har ganske godt inntrykk av min fastlege så langt, har bare hatt ham i to år. Men han virket å ha kjennskap til diverse diagnoser og legemidler og ting rundt dette. Men han har ikke blitt satt skikkelig på prøve ennå, fordi jeg har vært i et behandlingsforløp på DPS hele denne tiden. Men jeg har tro på at han vil gjøre en god jobb hvis jeg senere tar kontakt med ham og forteller at jeg er deprimert igjen. 

Så bra. Det viktigste er jo at man får hjelp når man trenger det.

Anonymkode: a4243...159

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt kompetansen hennes, men hun søker medisinråd hos DPS når hun er usikker.

Anonymkode: 76e07...dc6

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg tar ikke opp psykisk sykdom annet enn veldig generelt hos FL. jeg er raskt inn og ut av kontoret. Jeg har spurt om doseøkning og fått ja. Har aldri hatt en fastlege jeg ser på som en jeg åpner opp om min forestillingsverden til .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...