AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Har fått fluanxol utskrevet av fastlegen. Er det noen som har erfaring med den? Spesielt mot paranoia? Eller psykose? Hvor lang tid tok det før den funket eller funket den ikke osv? Fikk du noen bivirkninger? Anonymkode: 6ba8a...5a2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg brukte den en stund, fungerte greit og hadde ingen bivirkninger. Anonymkode: c3e34...53d 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det er en gammel medisin. I høyere doser kan den gi nevrologiske bivirkninger. Jeg fikk akutt dystoni. Som er ufarlig og det finnes behandling for. Har du prøvd mye annet ettersom du blir satt på en slik gammel medisin på den indikasjonen? Vet den er vanlig mot angst. Men ofte vil man jo få ett atypisk antipsykotisk preparat før man prøver gamle greier på psykose.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 hour ago, Worriesome Plenty 2 said: Det er en gammel medisin. I høyere doser kan den gi nevrologiske bivirkninger. Jeg fikk akutt dystoni. Som er ufarlig og det finnes behandling for. Har du prøvd mye annet ettersom du blir satt på en slik gammel medisin på den indikasjonen? Vet den er vanlig mot angst. Men ofte vil man jo få ett atypisk antipsykotisk preparat før man prøver gamle greier på psykose.. Men hva er negativt med de gamle? Er de ikke like bra isåfall hvorfor ikke? Grunnen er bare at jeg leste den var bra så det var den jeg ba om. Anonymkode: 6ba8a...5a2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.