AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Du som har brukt eller bruker Wellbutrin merket du noe til mer energi? Anonymkode: f81c5...599 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ikke som jeg la merke til, men et veldig sinne, så sluttet etter noen uker Anonymkode: fe274...b0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ikke som jeg la merke til, men et veldig sinne, så sluttet etter noen uker Anonymkode: fe274...b0a Gikk det over med en gang du sluttet? Anonymkode: f81c5...599 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gikk det over med en gang du sluttet? Anonymkode: f81c5...599 Det har roet seg, men har fortsatt en sterk irritabilitet, har alltid det i depressive perioder Anonymkode: fe274...b0a 0 Siter
Glitter Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni (endret) Ja. Ble hypoman så veldig mye energi. Endret 25. juni av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg går på Wellbutrin, og har fått mer energi og tiltakslyst, sammenliknet med hvordan det var før jeg begynte på de. Anonymkode: db12d...602 0 Siter
Fru2020 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg fikk en enorm økning av angst. Så mye at jeg ble innlagt og der sa de med en gang at dette var helt feil medisin for meg. 0 Siter
Vendi Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Da jeg prøvde Wellbutrin gikk jeg rett inn i en heftig blandet episode. Mange år siden nå da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.