AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Du som har brukt eller bruker Wellbutrin merket du noe til mer energi? Anonymkode: f81c5...599 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ikke som jeg la merke til, men et veldig sinne, så sluttet etter noen uker Anonymkode: fe274...b0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ikke som jeg la merke til, men et veldig sinne, så sluttet etter noen uker Anonymkode: fe274...b0a Gikk det over med en gang du sluttet? Anonymkode: f81c5...599 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gikk det over med en gang du sluttet? Anonymkode: f81c5...599 Det har roet seg, men har fortsatt en sterk irritabilitet, har alltid det i depressive perioder Anonymkode: fe274...b0a 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Ja. Ble hypoman så veldig mye energi. Endret 1 time siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg går på Wellbutrin, og har fått mer energi og tiltakslyst, sammenliknet med hvordan det var før jeg begynte på de. Anonymkode: db12d...602 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.