Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere er best for pårørende: At man legger igjen ett selvmordsbrev eller ikke?

Anonymkode: aaeba...183

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en måte å hinte til forumet på at du har tenkt å ta livet ditt?

Anonymkode: 9a3d6...13e

Skrevet

Vet ikke helt om dette er innafor å spørre om? Virker som at du vil ha tips til hvordan du skal gjøre dette. 

Vær snill og heller be om hjelp. Du kan ikke vite med sikkerhet at livet ikke blir bedre. Det er jeg et godt eksempel på. Jeg har flere forsøk bak meg og også store skader av det. I dag derimot har jeg på ingen måte lyst til å ta eget liv. Du kan komme dit du også. ❤️

Skrevet

Dette kan da ikke være innafor retningslinjene å spørre om. Jeg stilte et dosespørsmål tidligere i dag som tydeligvis ble fjernet, så da får admin fjærne dette også. Støtter Glitter i at du bør søke hjelp.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er dette en måte å hinte til forumet på at du har tenkt å ta livet ditt?

Anonymkode: 9a3d6...13e

Nei.

Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 17.08):

Hva tenker dere er best for pårørende: At man legger igjen ett selvmordsbrev eller ikke?

Uansett hva du velger, vil det føles like meningsløst for pårørende.

I likhet med @Glitter er jeg glad for at jeg i dag har mulighetene fremfor meg. Det som så håpløst ut, må ikke være det for alltid. Selv ikke om det har vært vanskelig lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...