AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har ikke bipolar lidelse. Bruker AP mot tankekjør og uro. Anonymkode: 43ea1...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvilken lidelse har du da? Så lenge du ikke har psykose kan du vel forsøke, men for meg har AP fungert mye bedre mot tankekjør og uro i alle fall. Vet ikke hvordan det er for folk flest da. Anonymkode: 5b040...8c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke bipolar lidelse. Bruker AP mot tankekjør og uro. Anonymkode: 43ea1...3f1 Bruker også Litium. Anonymkode: 43ea1...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvilken lidelse har du da? Så lenge du ikke har psykose kan du vel forsøke, men for meg har AP fungert mye bedre mot tankekjør og uro i alle fall. Vet ikke hvordan det er for folk flest da. Anonymkode: 5b040...8c9 Depresjon og angst. Anonymkode: 43ea1...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Depresjon og angst. Anonymkode: 43ea1...3f1 Og du har ikke forsøkt AD før? Anonymkode: 5b040...8c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og du har ikke forsøkt AD før? Anonymkode: 5b040...8c9 Jo, men det er flere år siden. Det virket ikke på meg da. Anonymkode: 43ea1...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, men det er flere år siden. Det virket ikke på meg da. Anonymkode: 43ea1...3f1 Ok, man kan jo håpe at det fungerer nå da. Anonymkode: 5b040...8c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, man kan jo håpe at det fungerer nå da. Anonymkode: 5b040...8c9 Det var akkurat det. Legger man på seg av alle AD? Anonymkode: 43ea1...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var akkurat det. Legger man på seg av alle AD? Anonymkode: 43ea1...3f1 Nei. Anonymkode: 5b040...8c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Anonymkode: 5b040...8c9 Forslag til noen man ikke legger på seg av? Anonymkode: 43ea1...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forslag til noen man ikke legger på seg av? Anonymkode: 43ea1...3f1 Det må du nesten spørre legen om, er flere faktorer som spiller inn når man skal velge best passende medikament. Anonymkode: 5b040...8c9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.