AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Da jeg fikk ECT så slo det aldri feil, jeg kunne alltid kjenne en lukt når de injiserte narkose stoffet, er det vanlig og hvorfor skjer det? Litt rart man lukter noe som blir injisert i blodårene? Anonymkode: 54efc...70f 1 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg lukter det ikke, men får en spesifikk smak i munnen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det skjedde ikke hos meg. Anonymkode: 9cb93...464 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (7 minutter siden): Jeg lukter det ikke, men får en spesifikk smak i munnen. Klarer du beskrive smaken? Anonymkode: 54efc...70f 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klarer du beskrive smaken? Anonymkode: 54efc...70f Det er litt vanskelig. Har egentlig ikke noe ord for det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Husker en anestesilege sa rett før narkosen ble innledet før ect at jeg ville kjenne litt løksmak i munnen Anonymkode: 30f74...cd1 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Husker en anestesilege sa rett før narkosen ble innledet før ect at jeg ville kjenne litt løksmak i munnen Anonymkode: 30f74...cd1 Føler ikke det var løksmak jeg fikk. Ikke i nærheten heller. Følte du det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Husker en anestesilege sa rett før narkosen ble innledet før ect at jeg ville kjenne litt løksmak i munnen Anonymkode: 30f74...cd1 Kan ikke si at lukten minnet om løk...? Anonymkode: 54efc...70f 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg fikk løksmak i munnen. De sa det var vanlig! Veldig interessant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå): Jeg fikk løksmak i munnen. De sa det var vanlig! Veldig interessant. Jeg synes også det er interessant. Hvordan får man smaken i munnen når middelet injiseres i blodårene liksom? Anonymkode: 54efc...70f 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes også det er interessant. Hvordan får man smaken i munnen når middelet injiseres i blodårene liksom? Anonymkode: 54efc...70f Ja ikke sant. Aner ikke hvorfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (17 minutter siden): Føler ikke det var løksmak jeg fikk. Ikke i nærheten heller. Følte du det? Husker faktisk ikke,hele den perioden er ganske blurry Anonymkode: 30f74...cd1 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker faktisk ikke,hele den perioden er ganske blurry Anonymkode: 30f74...cd1 Ja samme her. Man er jo tungt deprimert og samtidig får ECT som går ut over hukommelsen. Er ennå dårlig på hukommelsen jeg. Fikk siste ECT i desember. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (2 minutter siden): Ja samme her. Man er jo tungt deprimert og samtidig får ECT som går ut over hukommelsen. Er ennå dårlig på hukommelsen jeg. Fikk siste ECT i desember. Så kjedelig å høre, håper det bedrer seg for deg snart. Jeg har også en del kognitive utfordringer,men vanskelig å si om det skyldes ect, hormonelle endringer hvis det skulle være tilfelle eller langvarig depresjon, evt adhd. Føles rett og slett ut som om hjernen er erstattet med et par kilo sirup. Anonymkode: 30f74...cd1 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (27 minutter siden): Ja samme her. Man er jo tungt deprimert og samtidig får ECT som går ut over hukommelsen. Er ennå dårlig på hukommelsen jeg. Fikk siste ECT i desember. Jeg er dårlig i hukommelsen et par år etterpå.... 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så kjedelig å høre, håper det bedrer seg for deg snart. Jeg har også en del kognitive utfordringer,men vanskelig å si om det skyldes ect, hormonelle endringer hvis det skulle være tilfelle eller langvarig depresjon, evt adhd. Føles rett og slett ut som om hjernen er erstattet med et par kilo sirup. Anonymkode: 30f74...cd1 Bra beskrivelse! 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (1 minutt siden): Jeg er dårlig i hukommelsen et par år etterpå.... Ja er ennå det. Men er bare seks måneder siden. Håper det blir bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.