Janvl Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Har noen med tung depresjon prøvd Transkraniell magnetisk stimulering (TMS) og kan fortelle litt om effekt og eventuelle bivirkninger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg lurer på det samme, håper du får svar. Anonymkode: 8304b...b66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hvor i landet tilbys dette? Anonymkode: ebf3b...09c 0 Siter
nachnoo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Søk her på Dol. Det finnes allerede en del stoff. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Søk her på Dol. Det finnes allerede en del stoff. Når jeg søker så er det eneste som kommer opp denne tråden? Anonymkode: 8304b...b66 0 Siter
Janvl Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Fant noe ved søk, men fant ikke noen som delte egne erfaringer med dette. 0 Siter
frosken Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Janvl skrev (25 minutter siden): Fant noe ved søk, men fant ikke noen som delte egne erfaringer med dette. Det var en bruker som skrev mye om sine erfaringer med dette for noen år siden. Skal se om jeg klarer å finne noe av det. 0 Siter
frosken Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvis du søker litt mer, så vil du finne flere innlegg om hennes erfaringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.