AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:07 Skrevet onsdag kl 19:07 Har gått til samtaler med en psykiatrisk sykepleier et års tid og vi har egentlig samarbeidet godt. I det siste har vi jobbet med en søknad for mer spesialbehandling, og i går snakket vi i telefonen om dette. Jeg ble lei meg fordi vi var uenige om hva som trengte å være med, søknaden var allerede sendt, jeg ble fortvilet fordi jeg er redd for å få et videre tilbud. Når jeg blir veldig redd blir det helt tomt i hodet og jeg finner ikke ord, så jeg sa jeg måtte avslutte samtalen, og gjorde det litt raskt. Nå føler jeg meg så dum for ting er litt uavklart og ugreit og hun drar på ferie på fredag. Synes det er så vanskelig å ta kontakt (vi har mailet en del i denne prosessen), men hvis hun ikke svarer, blir jeg knust og kommer til å leve i et angsthelvete hele juli. Noen som har noen råd til hva jeg bør gjøre? Anonymkode: 00782...5fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 Skrevet onsdag kl 19:14 Send henne en sms der du skriver at det er viktig for deg å få svar før hun går ut i ferie? Anonymkode: 93c99...5a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:16 Skrevet onsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Send henne en sms der du skriver at det er viktig for deg å få svar før hun går ut i ferie? Anonymkode: 93c99...5a9 Har ikke mobilnr., vi sender mail eller ringes via sentralbordet. Anonymkode: 00782...5fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:18 Skrevet onsdag kl 19:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke mobilnr., vi sender mail eller ringes via sentralbordet. Anonymkode: 00782...5fa Send en mail eller legg igjen beskjed på sentralbordet? Anonymkode: 93c99...5a9 0 Siter
Eva Sofie Skrevet i går, 07:39 Skrevet i går, 07:39 Ta kontakt (e-post/sentralbord) og si at du gjerne ønsker å få avsluttet/oppklart samtalen du avsluttet litt brått i gårForklar gjerne kort hvorfor du avsluttet samtalen brått, som du gjør her. Da vet hun hvorfor, og hun kan ta seg tid i kalenderen til å svare deg - helst på telefon. Skriftlige svar kan lett misforstås. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.