AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Er det noen andre her inne som kjenner på trang til å selvskade (som selvstraff eller andre grunner) når det tenker på ting de har gjort som de angrer på? Jeg bare lurer på om det er noe en kan gjøre for å slippe de tankene? For min del er det 'bare' tanker da, for veldig veldig sjeldent jeg agerer på det men det er jo plagsomt og ødeleggende likevel. Anonymkode: b06a6...8b1 0 Siter
Glitter Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg bedrev alvorlig selvskading hvor jeg måtte på sykehus for å operere. Mange ganger skjede det. Selvskadet også i mindre alvorlighet uten behov for noen operasjon. Det som egentlig hjalp meg ut av det var den store skammen rundt å stadig måtte oppsøke helsevesenet for selvskadingen. Februar for to år siden sa jeg til meg selv at dette her var absolutt siste gangen. Og så langt har jeg holdt det jeg lovet meg selv og kirurgen om st dette var siste gang. For min del handlet det om å bare bestemme meg for at nok var nok. Før da jeg prøvde å slutte, men var ambivalent til å gi slipp på det, da klarte jeg det ikke fordi det var ikke noen standpunkt eller forpliktelser vedrørende å slutte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Glitter skrev (21 minutter siden): Jeg bedrev alvorlig selvskading hvor jeg måtte på sykehus for å operere. Mange ganger skjede det. Selvskadet også i mindre alvorlighet uten behov for noen operasjon. Det som egentlig hjalp meg ut av det var den store skammen rundt å stadig måtte oppsøke helsevesenet for selvskadingen. Februar for to år siden sa jeg til meg selv at dette her var absolutt siste gangen. Og så langt har jeg holdt det jeg lovet meg selv og kirurgen om st dette var siste gang. For min del handlet det om å bare bestemme meg for at nok var nok. Før da jeg prøvde å slutte, men var ambivalent til å gi slipp på det, da klarte jeg det ikke fordi det var ikke noen standpunkt eller forpliktelser vedrørende å slutte. Bra du har sluttet. Men selvskading innebærer selvmordsforsøk også da... Anonymkode: 3e556...2b3 0 Siter
Glitter Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bra du har sluttet. Men selvskading innebærer selvmordsforsøk også da... Anonymkode: 3e556...2b3 Ja. Det vet jeg og har slitt med det også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Glitter skrev (9 minutter siden): Ja. Det vet jeg og har slitt med det også. ❤ Anonymkode: 07dd5...5ca 0 Siter
Glitter Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ❤ Anonymkode: 07dd5...5ca ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.